[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

برندسازی اولویت نمایشگاه است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس 
برگزار می‌شود.
مهندس فرهادی افزود: نمایشگاه حوزه مبلمان به‌دلیل تأثیر زیاد بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات از اهمیت ویژه ای 
برخوردار است.
او با بیان اینکه مبلمان تولیدی ایران مزیت رقابتی بالایی نسبت به سایر کشورها دارد، ادامه داد: در واقع ایران در این حوزه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و این قابلیت را دارد تا بتواند در کنار صدور نفت، گاز یا محصولات پتروشیمی و... به یک کشور مهم در منطقه برای صادرات این محصول 
تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: به طور قطع هر نمایشگاهی به خصوص در این سطح می‌تواند فرصت‌های مناسبی را برای بازاریابی و فروش و همچنین برندسازی فراهم آورد و کارآفرینان می‌توانند صادرات غیرنفتی را رونق دهند.
فرهادی با بیان اینکه 122 شرکت از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند، ادامه داد: در این نمایشگاه تخصصی و بزرگ حوزه مبلمان اهالی این صنعت اعم از واحد‌های تولیدی و فروشندگان این محصولات در یک مکان خاص گرد هم آمده اند تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به شکلی مؤثر دیده شوند که موجب رشد و شکوفایی و رونق این صنعت می‌شود.
او ادامه داد: این عنوان نمایشگاهی در مساحت بیش از 15هزار مترمربع در سالن‌های حافظ، سرو، بهار، نرگس، ملاصدرا و اردیبهشت برپا شده شده است.
او با بیان اینکه ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 است، گفت: علاقه مندان تا روز جمعه سی ام دی ماه فرصت دارند پس از دریافت بلیت از وبگاه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی