[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

۹ فناوری بزرگ به زودی در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد ، روزنامه شیراز نوین

باشگاه خبرنگاران/ هر سال، نمایشگاه 
Consumer Electronics در لاس وگاس شاهد انبوهی از اعلامیه‌های جدید از برند‌های بزرگ است و امسال نیز تفاوتی نداشت؛ زیرا بسیاری از شرکت‌ها فناوری‌های جدیدی را به نمایش گذاشتند که در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد.
برترین فناوری‌هایی که در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس امسال به نمایش گذاشته شده‌اند در ‌این مطلب آورده شده‌اند.
ارتباطات ماهواره‌ای
کوالکام از قابلیت اتصال Snapdragon Satellite خبر داد.‌ این ویژگی ارتباطات ماهواره‌ای را به گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌آورد و به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از ماهواره پیام‌های متنی دو طرفه ارسال کنند.
استاندارد شارژ بی سیم Qi ۲
Qi یک استاندارد جدید شارژ بی‌سیم نسل دوم را معرفی کرد. Qi ۲ مبتنی بر Magsafe اپل خواهد بود و اطمینان حاصل می‌کند که شارژر و دستگاه برای سرعت شارژ سریع‌تر و مدیریت حرارتی بهتر به درستی در یک راستا قرار دارند.
کنسول پلی استیشن جدید سونی
سونی یک کنسول جدید پلی استیشن را برای کمک به افراد دارای معلولیت در بازی کردن معرفی کرد.‌ این کنترلر را می‌توان برای کمک به افراد با تحرک محدود در بازی‌های پلی استیشن سفارشی کرد.
لپ تاپ لنوو دو صفحه نمایش
لنوو لپ تاپ جدید YogaBook ۹i را معرفی کرد که دارای دو صفحه نمایش ۱۳‌اینچی ۲.۸K OLED با طراحی جمع و جور و کتاب مانند است. ‌این لپ تاپ همچنین دارای یک صفحه کلید است که به صورت مغناطیسی به صفحه نمایش پایین متصل می‌شود و یک پایه مخصوص.
میز کار‌ایسر به دستیابی به اهداف تناسب اندام شما کمک می‌کند
ایسر یک میز کار جدید به نام eKinekt BD ۳ را معرفی کرده است.‌ این میز با یک دوچرخه ثابت برای ترویج سبک زندگی پایدار و سالم ارائه می‌شود. ‌این میز به کاربران ‌این امکان را می‌دهد که در حین کار با استفاده از انرژی جنبشی از یک پدال مخصوص که دستگاه‌ها را تغذیه و شارژ می‌کند، ورزش کنند.
فناوری جدید شارژ سریع ۲۴۰ واتی از realme
Realme سرانجام فناوری شارژ ۲۴۰ واتی جدید خود را در نمایشگاه CES امسال معرفی کرد. انتظار می‌رود که فناوری شارژ سریع در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده ‌این شرکت عرضه شود.
تبلت تاشو و کشویی سامسونگ
سامسونگ مفهوم Flex Hybrid خود را به نمایش گذاشت، تبلتی تاشو که همچنین می‌تواند کمی ‌از سمت راست لغزش یابد تا فضای بیشتری داشته باشد.
تلویزیون با باتری
شرکتی به نام Displace یک تلویزیون بی‌سیم کاملاً جدید به نام Displace TV را معرفی کرده است.‌ این دستگاه دارای چهار باتری قابل تعویض است که در گوشه‌ها قرار گرفته‌اند و همچنین دارای پایه دیواری است که روی هر سطحی کار می‌کند. همچنین برای ورودی به کنترل‌های حرکتی متکی است.
صفحه نمایش بازی ۵۰۰ هرتز
ایلینوی صفحه گیمینگ جدید خود را معرفی کرد که از نرخ رفرش تا ۵۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. ‌این صفحه نمایش همچنین دارای زمان پاسخگویی ۰.۵ میلی‌ثانیه است که آن را سریع‌ترین و پاسخ‌گوترین مانیتور موجود در بازار می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی