[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرونده مدیر فدراسیون فوتبال در کمیته اخلاق، روزنامه شیراز نوین

مهر/ پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشارها برای مختومه شدن این پرونده فعلاً بی‌نتیجه مانده است!
تیم ملی فوتبال ایران اواخر شهریور و اوایل مهرماه امسال برای برپایی اردوی آماده سازی راهی کشور اتریش شد و دو بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال برگزار کرد. این سفر تیم ملی بدون حاشیه هم نبوده و به واسطه اتفاقاتی که از این اردو به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال گزارش شده، پرونده‌ای از یکی از مدیران فدراسیون در کمیته اخلاق در دست بررسی است.
موضوع اصلی این پرونده، ابهامات مالی و وصول نشدن درآمدهایی است که فدراسیون پیش از سفر به اتریش وعده آن را داده بود. طبق قرارداد فدراسیون با شرکت اتریشی قرار بود ایران از این دو مسابقه از بلیت فروشی، پخش زنده بازی و تبلیغات محیطی مبلغی در حدود ۸۰۰ هزار دلار به دست بیاورد.
ظاهراً فدراسیون برای انجام دو بازی ابتدا ۴۰۰ هزار دلار به حساب شرکت واریز کرده و در نهایت تنها مبلغ ۱۵۰ هزار دلار گرفته است. در واقع وصول نشدن ۶۵۰ هزار دلار دیگر، به پرونده‌ای برای یکی از مدیرانی تبدیل شده است که اتفاقاً همراه با تیم ملی به اتریش رفته بود.
هرچند از عدم بلیت فروشی و برگزاری بازی بدون تماشاگر به عنوان دلیل پرداخت نشدن پول از طرف شرکت مورد نظر یاد می‌شود اما ماجرا زمانی عجیب‌تر می‌شود که مدیر مدنظر پس از اتریش سفری به کشور آلمان داشته است.
این سفر البته هیچ گاه رسانه‌ای نشد. پیگیری‌های خبرنگار مهر از فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد حتی نام برادر این مدیر هم در لیست تیم ملی ایران برای سفر به اتریش قرار داده شده بود تا از این طریق ویزای شنگن دریافت کند. این فرد سپس با همین ویزا به کشور آلمان سفر کرده است!
بررسی‌های بیشتر در مورد این پرونده در کمیته اخلاق در جریان بوده است اما تاکنون به نتیجه قطعی نرسیده. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که کمیته اخلاق هم برای مختومه اعلام کردن این پرونده از سوی بعضی افراد تحت فشار قرار دارد اما رئیس کمیته تاکنون زیر بار این خواسته نرفته و بر بررسی دقیق اتفاقات رخ داده و ابهامات این سفر و قراردادهای مالی پافشاری کرده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی