[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آیت‌الله رئیسی: مصداق مقابله با فساد در دولت و دستگاه‌های اجرایی اصلاح بسترهای فسادزاست، روزنامه شیراز نوین

رئیس جمهور فسادستیزی در حوزه دولت و دستگاه‌های اجرایی را به معنای اصلاح بسترهای فسادزا عنوان کرد و گفت: این موضوع از برخورد با فساد نیز مهم‌تر است؛ زیرا با از بین رفتن بسترها حتی اگر کسی انگیزه و نیت فساد هم داشته باشد، نمی‌تواند آن را عملی کند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دیروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، یکی از ویژگی‌های اصلی دولت مردمی را فسادستیزی عنوان و اظهار داشت: فسادستیزی در حوزه دولت و دستگاه‌های اجرایی به معنای اصلاح بسترهای فسادزا بوده و این از برخورد با فساد نیز مهم‌تر است؛ زیرا با از بین رفتن بسترها حتی اگر کسی انگیزه و نیت فساد هم داشته باشد، نمی‌تواند آن را عملی کند.
رئیس جمهور نقش سامانه‌های نظارتی در رفع بسترهای فسادخیز را مهم توصیف و تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به گزارش وقوع فساد از سوی هر دستگاه و بخشی حساس باشند و آن را به دقت بررسی کنند تا ضمن برخورد با عوامل فاسد، بسترهای ایجادکننده آن نیز از بین برود.
آیت‌الله رئیسی در ادامه با اشاره به پویش مردمی کاشت یک‌میلیارد درخت، اجرای این طرح را در گسترش فضای سبز در کشور و ارتقای کیفیت هوا مفید و اثرگذار دانست و افزود: با مشارکت متعهدانه دستگاه‌های مختلف در سراسر کشور به ویژه همکاری وزارت جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها و مردم، می‌توان این طرح را به طور کامل و با موفقیت اجرا کرد. رئیس جمهور در ادامه سخنانش با قدردانی از خدمات خیران کشور در بخش‌های مختلف از جمله در زمینه ساخت مدرسه و مراکز آموزشی، بر انجام تعهدات دولت در تجهیز مراکزی که خیران احداث می‌کنند، تأکید کرد. تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تأکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه دیروز هیئت دولت بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی