[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رویداد هوشمندسازی شیراز «رهش» در بهمن‌ماه برگزار می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: رویداد هوشمندسازی شیراز «رهش» در بهمن‌ماه سال جاری با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست‌بوم شهری برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدعلی علویان مهر اظهار کرد: مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز با عنایت به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، به‌منظور حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست‌بوم شهری اقدام به برگزاری رویداد هوشمندسازی شیراز موسوم به رهش خواهد کرد. به گفته او، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و نوآوری کلان‌شهر شیراز با مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در رویداد هوشمندسازی شیراز «رهش» همکاری دارند و این رویداد در محورهای زندگی هوشمند، حکمرانی هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، خدمات‌رسانی هوشمند، فضای شهری، داده و اطلاعات شهری پذیرای ایده‌های مردمی با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست‌بوم شهری است. رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با اشاره به برنامه‌های رویداد رهش افزود: نیاز صنایع و سازمان‌ها، ایده شو و جذب سرمایه، استارت‌آپ ویکند و نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و خلاق از برنامه‌های رویداد رهش خواهد بود.
علویان مهر با بیان اینکه صاحبان ایده اعم از دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و...، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مراکز علمی، معاونت‌ها و ادارات شهرداری و صنایع از مخاطبان اصلی این رویداد هستند، گفت: فرصت ثبت‌نام تا ۱۰ بهمن سال جاری است. این مقام فاوا در مدیریت شهری با تصریح بر این موضوع که رویداد رهش در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: دبیرخانه جشنواره رهش در مرکز نوآوری شهرداری شیراز، سراهای نوآوری دانشگاه شیراز، مرکز نوآوری دانشگاه شیراز و مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی شیراز آماده ثبت‌نام از متقاضیان حضور در این رویداد است که مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و ثبت‌نام نهایی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز به آدرس https://no.shiraz.ir یا با شماره ۳۲۳۳۲۳۵۳ و در فضای مجازی با شماره ۰۹۳۷۶۱۸۲۸۸۷ در ارتباط باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی