[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برنامه‌های دهه فجر خلاقیت‌محور است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: پرداختن به تاریخ انقلاب و یادآوری ظلم و ستم‌ها در قبل از انقلاب برای نسل جوان که این روزها را درک نکرده، در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسین ملک مکان صبح دیروز در جلسه کمیته رسانه استانی ستاد دهه فجر که در سالن کنفرانس حوزه مدیریت صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد، اظهار داشت: از معدود برنامه‌هایی که در کشور بسیار فراگیر است، بزرگداشت سالروز پیروزی 
انقلاب است.
وی با اشاره به اهداف گرامیداشت این ایام در کشور، گفت: 25 کمیته تخصصی بزرگداشت دهه فجر در استان با تبادل نظر و بیان کلیات سیاست‌ها تشکیل شده است و رویکرد ما در این کمیته این بوده که امسال به جای ارائه برنامه متمرکز، خط مشی‌ها به دستگاه‌ها داده شود و هر دستگاه‌ها با خلاقیت خود برنامه‌های خود را ارائه دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر اینکه یکی از اهداف بزرگداشت پیروزی انقلاب ارائه دستاوردهاست که در دو فاز مقایسه‌ای با قبل از انقلاب و با کشور‌های مشابه است، بیان کرد: این ایام فرصتی برای نشان دادن دستاورد‌ها انقلاب اسلامی است.
 ملک مکان ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر به دنبال تحقق جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی است تا علاوه بر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم نسل جوان را با دستاورد‌های نظام آشنا سازیم و از طرفی به مشکلات و نقاط ضعف هم پرداخته شود.
وی با تأکید بر اینکه باید به نقاط قوت در کنار ضعف‌ها اشاره شود، گفت: گاهی توجه بیش از حد به نقاط ضعف و فضاسازی رسانه‌ای موجب بروز ناامیدی در بین افراد می‌شود.
ملک مکان در ادامه یادآور شد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: پرداختن به تاریخ انقلاب و یادآوری ظلم و ستم‌ها در قبل از انقلاب برای نسل جوان که این روزها را درک نکرده، در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.
وی ادامه داد: باید به مشکلات به صورت ریشه‌ای پرداخته شود و مشخص شود که در این مشکلات چه میزان مربوط به تحریم‌ها، چه میزان مربوط به نامدیریتی‌ها و چه میزان مربوط به خود مردم است و اگر این مسائل به خوبی مطرح شود و همه برای جراحی اقتصادی آماده باشند و پای کار باشند، می‌توانیم شاهد دستاورد و تحول اقتصادی مدنظر در این طرح باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سامانه‌ای با عنوان سامانه ایده‌پردازی طراحی شده است، از اصحاب رسانه خواست تا به ارائه طرح ابتکاری در این خصوص برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها و دهه فجر امسال و روز 22 بهمن بپردازند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی