[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جلب مشارکت خیابانی مؤسسات خیریه ممنوع است ، روزنامه شیراز نوین

دوره آموزشی تخصصی در خصوص آشنایی با قوانین مالی و مالیاتی مؤسسات خیریه برگزار شد. محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس در دوره آموزشی تخصصی در خصوص آشنایی با قوانین مالی و مالیاتی مؤسسات خیریه که با همکاری شرکت دقیق محاسب خراسان رضوی برگزار شد، گفت: جمع آوری مشارکت‌های مردمی در سطح شهر و از درب منازل همشهریان با دستگاه کارتخوان سیار و قبض خیریه توسط مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی تخلف محسوب می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس، هوشیار با بیان اینکه ۱۴۷۶ مجوز فعالیت جهت مؤسسات خیریه و مراکز غیردولتی توسط اداره کل بهزیستی فارس صادر گردیده و به این واسطه بیش از سه‌هزار شغل مستقیم جهت فارغ التحصیلان در رشته‌های علوم رفتاری، توان‌بخشی و سایر رشته‌های مرتبط ایجاد گردیده است، گفت: ارزش کار در مؤسسات خیریه را به کار صادقانه، اخلاص و ارج نهادن به اطمینان و اعتماد مردم بدانیم؛ چراکه این اعتماد سرمایه اجتماعی است. باید در گزارش‌دهی به مردم شفاف باشیم و بدانیم که تخلف در در یک مؤسسه موجب تعمیم به تمامی مؤسسات خیریه می‌شود.
هوشیار تأکید کرد: نظارت دقیق توسط سازمان بهزیستی وجود دارد و دوره‌های بازآموزی جهت مؤسسات به صورت فصلی برگزار می‌شود. مؤسسات باید در هر سال ۵۰ ساعت آموزش در حوزه‌های مالی، مالیاتی، مددکاری و توانمندسازی بگذرانند. مدیرکل بهزیستی فارس تصریح کرد: جمع آوری مشارکت‌های مردمی در سطح شهر و از درب منازل با قبوض خیریه و دستگاه کارتخوان سیار تخلف محسوب می‌گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی