[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرودگاه‌ها از عوامل اثرگذار در تولید هستند ، روزنامه شیراز نوین

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور اجرایی، بر ضرورت و اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تأکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل فرودگاه‌های فارس، غلامرضا رستمیان در آیین تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل فرودگاه‌های فارس در شیراز، فرودگاه‌ها را از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین بخش‌های حمل و نقل دانست و افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم برای سرمایه‌گذاری، داشتن زیرساخت‌های فرودگاهی در مناطق و به عبارتی فرودگاه‌ها یکی از عوامل اثرگذار در تولید نیز به محسوب می‌شوند.
او ادامه داد: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است و همه ما به عنوان کارکنان فرودگاه‌ها در کنار پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی در جهت تحقق این اهداف در کنار یکدیگر می‌کوشیم.
وی، فرودگاه شیراز را از جمله فرودگاه‌های پیشرو در کشور دانست و بیان کرد: این فرودگاه از پیشینه و سابقه قابل دفاعی برخوردار است و انتخاب مدیرکل آن نیز همواره با حساسیت بسیار بالا دنبال می‌شود.
مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق فرودگاه‌های فارس، از کارکنان این اداره کل خواست به منظور پیشبرد امور، همکاری لازم را با مدیریت جدید داشته باشند.
تکمیل پروژه‌های شاخص اداره‌کل فرودگاه‌های فارس دنبال می‌شود
سرپرست اداره کل فرودگاه‌های فارس هم گفت: می‌کوشیم که با تکمیل پروژه‌های شاخص این اداره کل، دین خود را به استان، شهر شیراز و کشور ادا کنیم. فخرالدین کشاورز افزود: با همکاری، هماهنگی و صدای واحدی که در مجموعه اداره کل فرودگاه‌های استان فارس وجود دارد، خدماتی در شأن جایگاه مردم فارس و شیراز و این اداره کل ارائه خواهیم کرد. در این آیین فخرالدین کشاورز به عنوان سرپرست اداره کل فرودگاه‌های فارس معرفی و از تلاش‌های غلامرضا کریم آقایی تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی