[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس و دبیر هیئت ورزش‌های رزمی ‌پناهندگان در شیراز انتخاب شد، روزنامه شیراز نوین

نشست انتخاب رئیس و دبیر هیئت ورزش‌های رزمی ‌پناهندگان و مهاجرین افغانستانی ساکن شیراز با حضور مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری فارس و مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی رزمی ‌پناهنده برگزار شد.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس در ابتدای ‌این نشست به تیم کیوکوشین پناهندگان فارس که تحت عنوان تیم ملی افغانستان در مسابقات بین‌المللی اهواز شرکت کرده بودند و چند عنوان را کسب نمودند تبریک گفت و بر لزوم ساماندهی تیم‌های ورزشی رزمی ‌پناهندگان در سطح شیراز و استان تأکید کرد.
محمد علی خادم الرسول انتخاب رئیس و شروع به کار هیئت ورزش‌های رزمی ‌پناهندگان در شیراز را جهت کشف و تقویت استعداد‌های پناهندگان در رشته‌های رزمی ‌مفید دانست و عنوان کرد با انتخاب رئیس ‌این هیئت دیگر مربیان و فعالین ورزشی ‌این حوزه می‌بایست با نماینده برگزیده تعامل و همکاری  سازنده‌ای داشته باشند و کسی که ‌این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد می‌باید تفاوت دیدگاه بین رشته‌های رزمی ‌نداشته باشد تا زمینه پیشرفت و ارتقاء کلیه رشته‌های رزمی ‌را فراهم آورد.
وی رعایت قانون مداری و روحیه جوانمردی را در هنر جویان رشته‌های ورزشی رزمی ‌لازم دانست و افزود: مربیان و‌ هادیان ورزش‌های رزمی‌ علاوه بر پرورش جسم می‌باید به تهذیب روح شاگردان بپردازند تا تواضع و منش پهلوانی بر غرور و خودشیفتگی فائق آید و آثار ‌این هدایت گردی صحیح موجب سلامت جامعه ورزشی پناهندگان شود.
در ادامه ‌این نشست، کاندیداها به بیان برنامه‌ها و طرح‌های خود پرداختند و پس از رأی‌گیری آقای رسول خاکسار به مدت یک سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی ‌پناهندگان در شیراز و خانم شکوفه جعفری به عنوان دبیر ‌این هیئت انتخاب شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی