[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

آماده برگزاری مسابقات با همکاری دستگاه‌های مختلف هستیم، روزنامه شیراز نوین

مسئول هیئت شطرنج شهرستان شیراز از تلاش برای نشاط افزایی و تقویت قوای ذهنی در جامعه خبر داد.
فاطمه محمدی راد با اشاره به برخی از رویدادهای ورزشی که به همت هیئت شطرنج شیراز در یک ماه اخیر برگزار شده، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر میزبان جمعی از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی با حضور تیم‌های آقایان و بانوان در قالب المپیاد ورزشی طرح مهتران بودیم.
او با بیان این که شطرنج نقش ارزنده‌ای در پیشگیری از زوال ذهن و بهبود کارآیی ذهن دارد، اظهار داشت: نقش مؤثر شطرنج در سلامت جسم و روان ثابت شده است و در پرتو آن می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و رشد تعاملات مدنی کمک کرد.
وی در ادامه افزود: هیئت شطرنج شهرستان شیراز در رویدادی دیگر میزبان اصحاب رسانه بود که طی آن خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خبری در فضایی شاد و مفرح به رقابت دوستانه پرداختند.
محمدی راد از آمادگی هیئت شطرنج شهرستان شیراز برای میزبانی از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای برپایی مسابقات خبر داد و افزود: جامعه به آوردگاه‌های ورزشی برای تخلیه هیجانات و فعالیت‌های مثبت نیاز دارد و ورزش شطرنج در زمره بهترین رویدادهایی قرار می‌گیرد که ضمن تقویت ذهن، قدرت تصمیم گیری و مدیریت بحران را افزایش داده و نقش مثبتی در جامعه دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی