[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کارگری، کارگری را کشت، روزنامه شیراز نوین


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس:
کارگری، کارگری را کشت 

سرهنگ افرامن: یک کارگر 18ساله افغان به دست یک کارگر 23ساله کشته شد 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان فارس از درگیری و قتل بین دو تبعه بیگانه در شیراز خبر داد و گفت: قاتل که از اتباع بیگانه بوده، در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را درگیری بر سر کار در زمین کشاورزی عنوان کرد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، سرهنگ «حمید افرامن» گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در بخش «دهرم» شهرستان فراشبند، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول ۱۸ساله، متواری شده و به صورت کاملاً حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند.
افرامن اظهار داشت: قاتل ۲۳ساله در بازجویی اولیه اظهار داشت که مقتول نیز از اتباع بیگانه بود و برای کار وارد زمین کشاورزی شد و او که با حضور وی مخالف بوده، پس از اینکه با سلاح سرد وی را مضروب کرده، با دست نیز او را خفه کرده و به قتل رسانده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: کسانی که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در سطح استان فارس شوند، برابر قانون به‌شدت با آنان برخورد می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی