[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

باند ۳نفره جاعلان اسناد ملکی منهدم شد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس آگاهی استان فارس خبر داد: 
باند ۳نفره جاعلان اسناد ملکی منهدم شد 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از انهدام باند جاعلان اسناد ملکی و دستگیری سه متهم در این خصوص خبر داد.
سرهنگ «کاووس حبیبی» در این باره اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باند و شناسایی املاک با ارزش بالا در سطح شهر شیراز با دیوارنویسی و نصب پوستر تبلیغاتی و درج شماره تلفن خود به عنوان مالک ملک و جعل مدارک و اسناد اقدام به کلاهبرداری و فروش املاک می‌نماید، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد متهم یک قطعه ملک به متراژ ۱۱هزار و ۷۸۴ مترمربع به همراه ۲ حلقه چاه واقع در یکی از خیابان‌های شهر شیراز را به قیمت ۱۵۰میلیارد تومان به معرض فروش گذاشته است. حبیبی بیان کرد: با استعلام صورت گرفته از اداره اوقاف و اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس هویت صاحب اصلی زمین شناسایی و پس از بررسی اسناد و مدارک وی مشخص شد که قصد فروش زمین مورد نظر را به هیچ وجه ندارد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی فردی که اقدام به دیوارنویسی کرده بود، شناسایی و با برنامه ریزی و هدایت عملیاتی به همراه ۲ نفر از همدستانش هنگامی که قصد فروش زمین را در یک مشاور املاک داشتند، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس تأکید کرد: در بازجویی‌های اولیه مشخص شد متهمان با شناسایی املاک مجهول المالک، بلاصاحب و املاکی که صاحبان آنها خارج از کشور یا در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند، اقدام به فروش مال غیر و کلاهبرداری کرده اند.
حبیبی اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم اصلی که دارای ۷ فقره سابقه کیفری می‌باشد، تعدادی اسناد و اوراق مجعول کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام خرید ملک حتماً با شخص اصیل وارد معامله شوید و از انعقاد قرار داد با افرادی که بدون مدرک معتبر خود را مالک یا نماینده مالک معرفی می‌نمایند، خودداری کرده و ملک مورد نظر را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و از صحت اسنادی که ارائه می‌شود، اطمینان لازم را کسب نمایید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی