[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نگاه منفعلانه به آسیب‌ها ی مزمن ، روزنامه شیراز نوین

نماینده عالی دولت در فارس اعتیاد را از اولویت‌های مهم حوزه اجتماعی عنوان کرد و افزود: ورود با جدیت همه دستگاه‌های متولی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه نیمه شب شنبه با همراهی رؤسای دستگاه‌های خدمات رسان، حمایتی و امنیتی استان از برخی مناطق پرخطر و دارای آسیب‌های اجتماعی شهر شیراز به صورت میدانی بازدید کرد.
استاندار فارس در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در جلسات متعدد و گوناگون با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله حضور معتادان متجاهر، کارتن‌خواب‌ها، خرده‌فروشان مواد مخدر و... اقدام شده است، اما اقدامات وسیع‌تر نیز همچنان ضروری است. وی افزود: طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌هایی که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، مقرر بود حضور معتادان متجاهر در شهر شیراز به صفر برسد؛ این مسئله با هم‌افزایی و همکاری تمامی دستگاه‌ها تا حد بسیار زیادی سامان‌دهی و کنترل شده است، اما برای رسیدن به مقصود، باید مرحله‌ نهایی نیز انجام شود. نماینده عالی دولت در فارس، اعتیاد را از اولویت‌های مهم حوزه اجتماعی عنوان کرد و افزود: نگاه منفعلانه و کارهای سطحی پاسخ گوی مناسبی به کمبودهای این حوزه نخواهد بود؛ ورود با جدیت همه دستگاه‌های متولی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است. دکتر ایمانیه افزود: می‌بایست در کنار اقدامات عملی در حوزه آسیب شناسی مسائل اجتماعی با همکاری دستگاه‌های متولی اقدامات پژوهشی نیز انجام شود تا از حصول این تحقیقات حرکت‌های مؤثر عملی صورت پذیرد. نماینده عالی دولت در فارس از مناطق گلکوب، دروازه کازرون، مهدی آباد، دروازه اصفهان، بلوار مأذون قشقایی و یکی از گرمخانه‌های موجود در این منطقه بازدید کرد.
در انتهای این بازدید جلسه هم افزایی و مشورت جهت رفع مشکلات مزمن‌‌شده این مناطق با حضور مدیران کل دستگاه‌های حمایتی، امنیتی، انتظامی، ارگان‌های خدمات رسان و برخی از فعالان فرهنگی این محلات برگزار شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی