[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

واگذاری برنامه‌های دهه فجر به مردم، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های دهه مبارک فجر نباید دولتی باشد؛ بلکه باید به مردم و جریان‌های توانمند مردمی سپرده شود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور در ستاد دهه فجر استان در شیراز افزود: اگر دولت هم می‌خواهد هزینه‌ای انجام دهد و کمکی کند، در اختیار مردم قرار گیرد و اجازه داده شود که مردم خودشان متولی شوند.
معاون استاندار فارس در ادامه داد: برنامه‌ها و اقداماتی که در این ایام بناست انجام شود، از جمله راهپیمایی، اجازه دهیم که جریان‌های توانمند مردمی مانند هیئت‌ها و ظرفیت‌های مردمی پای کار باشند و دولت نقش هدایتگر را ایفا کند.
او اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد که به واسطه انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند و احزاب و جریان‌های سیاسی با تفکرات مختلف که در چهارچوب انقلاب اسلامی فعالیت دارند، همه می‌توانند در این ایام ایفای نقش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تأکید بر لزوم فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان‌های استان گفت: همه ما با هر گرایش سیاسی و فکری در مورد 2 چیز اختلاف سلیقه نداریم؛ یکی اصل انقلاب اسلامی و دوم مسائل مذهبی.
وی ادامه داد: مردم ابراز انقلابی‌گری و رفتار انقلابی مدیران به ویژه در مناسبت‌ها را مطالبه‌گری می‌کنند.
محبی‌پور افزود: ما باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم؛ چراکه باعث رضایت آنها می‌شود و این رضایتمندی نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را بی اثر می‌کند. وی گفت: باید از فرصت‌ها و ایام الله مانند دهه مبارک فجر که از مناسبت‌های دینی و ملی است، نه برای فریب افکار عمومی، بلکه برای ایجاد رضایت در مردم استفاده کنیم.
معاون استاندار فارس اضافه کرد: یکی از علل ریشه‌کن شدن رژیم شاهنشاهی، انقلاب سفید شاه و مردم بود که علمای ما وقتی بررسی کردند دیدند که آن اقدام فریب کاری است و آن را معرفی کردند و تیر رژیم شاهنشاهی هم به سنگ خورد.
وی از تمام ادارات کل استان خواست که گزارش برنامه‌های خود را قبل از دهه فجر از ادرات شهرستانی و هیئت‌های مذهبی دریافت کنند تا مشخص شود که چه اقداماتی بناست در این ایام انجام شود تا بتوانیم به یک جمع بندی از برنامه‌های استان برسیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی