[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لیگ برتر نوجوانان کشور پیروزی پارسامهر برابر تیم مدعی اصفهان، روزنامه شیراز نوین

هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور با شکست سپاهان اصفهان در شیراز به پایان رسید.
به گزارش شیرازنوین، تیم فوتبال نوجوانان پارسامهر شیراز با یک برتری کاملاً محسوس تیم فوتبال نوجوانان سپاهان اصفهان را با حساب دو بر یک به زانو درآورد.
فوتبالیست‌های پارسا که چند هفته‌ای است در گروه خود در لیگ برتر نتایج درخشانی می‌گیرند، این هفته در ورزشگاه بعثت و در حضور مسعود مقیم مربی تیم ملی نوجوانان ایران از نصف جهانی‌ها پذیرایی کردند و همچون هفته‌های قبل دست به شگفتی زدند.
شاگردان ابراهیم پالیزوان در تیم پارسامهر،  در حالی در این دیدار به میدان رفتند که امیر همایون مظاهری، صالح نجفی، امیر محمد علیپور، علی دهقان، سینا مانیانی، محمد پارسایی، محمد امین فتحیان،کیانوش عباسی، امیر حسن شاپورجانی، ابوالفضل صادق‌منش، عرفان غلامزاده، عباس کرمی، ارشیا موسوی، عیسی چوگانی،حامد نظری، امیر حسین ابراهیمی، رضا قدمی‌، علی راستگو، ابوالفضل اسلامی، امیر حسینی، عباس منصوری، سینا رجایی، حسن فردین، سهند مدرسی، عباس کرمی، ابوالفضل اسلامی، صالح نجفی، سید امیر مهدوی و امیر مهدیار در لیست اسامی ‌این تیم حضور داشتند.
این نیمه تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه امیرحسین ابراهیمی‌ مهاجم اصفهانی و خطرناکِ پارسامهر، با یک ضربه زمینی و دقیق از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه همشهری‌های خود کرد.
تلاش حریف مطرح اصفهانی برای جبران این گل سودی در پی نداشت و نیمه نخست با برتری شیرازی‌ها به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم، تاکتیک متفاوت اصفهانی‌ها که هجومی‌تر از نیمه قبل بود، گل تساوی آن‌ها را رقم زد.
پیروزی شیرازی‌ها همچون بازی‌های گذشته به تساوی تبدیل می‌شد که عباس کرمی‌یار شیرازی توپ را به تور دروازه اصفهانی‌ها چسباند و تیم پارسا باز هم جلو افتاد.
تلاش اصفهانی‌ها برای تساوی دوباره تا پایان بازی ثمر نداد و پیروزی دو بر یک نصیب تیم پارسا شیراز  شد.
این پیروزی، تیم پارسا را ۱۴ امتیازی نمود و در رده سوم جدول گروه دوم جای داد. این تیم هفته آینده در کرمان میهمان مس این شهر خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی