[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تاکید دوباره متولی ورزش فارس: توسعه زیرساخت‌های ورزشی با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مراسم معارفه سرپرست گروه فنی مهندسی و نظارت بر اماکن ورزشی ‌این اداره کل گفت: با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری شیراز درصدد توسعه زیرساخت‌های ورزشی هستیم.
به گزارش روابط عمومی ‌و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، مراسم تکریم و معارفه سرپرست گروه فنی و مهندسی و نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ظهر دیروز  چهارشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور مدیرکل و معاونین وی در محل سالن اجتماعات ‌این اداره کل برگزار شد.
در ‌این آیین، دکتر حیدر صفرپور با تقدیر از تلاش‌های سرپرست پیشین ‌این حوزه گفت: تحولات و تغییر در هر سازمان در جهت بهبود کار، تقویت، چابک سازی، پیشرفت امور با استفاده از تمامی ‌ظرفیت‌ها و همکاری همه ارکان است.
وی شرح وظایف ‌این مجموعه را متناسب با ساختار و تعداد نیروی انسانی موجود ندانست و گفت: ظرفیت دستگاه ما با توجه به محدودیت‌ها به تنهایی نمی‌تواند از عهده وظایف‌های محوله در حوزه عمرانی برآید و از ‌این رو با همکاری دیگر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بزرگی چون شهرداری شیراز برآنیم مسیر توسعه زیرساخت‌های ورزشی تداوم یابد و ‌این نگاه موجب تقویت مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است.
دکتر حیدر صفرپور با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی متعدد در هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته دولت سال جاری گفت: ‌این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌های واحد‌های مختلف و بیژن احمد پور و امیرحسین یگانه شناس مسئولین پیشین گروه فنی و مهندسی‌ این اداره کل است.
در پایان، جمع بندی پروژه‌های ورزشی در سه محور، خواسته مدیرکل ورزش و جوانان از سرپرست جدید گروه فنی و مهندسی ‌این اداره کل بود و بیان داشت: پروژه‌های ورزشی در حال احداث سراسر استان فارس در سه محور با اولویت بهره‌برداری کوتاه مدت در دهه فجر، میان مدت در هفته دولت سال آینده و پروژه‌های بدون ردیف اعتباری دسته‌بندی شود تا بتوانیم بار سنگین پروژه‌های نیمه تمام استان را به مقصد برسانیم و ثمره آن کام همه مردم استان را شیرین کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی