[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهترین هدیه برای سیمئونه و تشک‌سازان!، روزنامه شیراز نوین


در شب پیروزی درخشان اتلتیکومادرید، آنتوان گریزمان در آستانه شهرآورد بزرگ مادرید خوش درخشید.
به گزارش فوتبال 360، دیگو سیمئونه با درخشش آنتوان گریزمان بار دیگر در مسیر بازگشت به روزهای خوب خود قرار گرفته است. پیروزی 3 بر صفر برابر وایادولید که شنبه شب گذشته در متروپولیتانو ثبت شد، تشک‌سازان را دوباره به منطقه لیگ قهرمانان رساند. آلوارو موراتا، آنتوان گریزمان و ماریو اِرموسو در همان 30 دقیقه ابتدایی نسخه وایادولید را پیچیدند. درخشش گریزمان در دیدار شنبه شب، حالا چهره‌ای کاملاً متفاوت با نسخه آبی و اناری این ستاره فرانسوی در 2 فصل گذشته را به هواداران ارائه کرده است.
آنتوان گریزمان سال 2019 پس از پرداخت مبلغ فسخ قرارداد به ارزش 120 میلیون یورو توسط سران بارسلونا به این باشگاه پیوست تا یکی از گران‌ترین خریدهای آبی و اناری لقب بگیرد. حضور گریزمان در نوکمپ بر خلاف انتظارها موفق نبود و ثبت آمار 35 گل زده در 102 برای مهاجمی‌که به طور متوسط یک بازی در میان با پیراهن اتلتیکومادرید گلزنی می‌کرد، نتوانست رضایت هواداران و البته کادر فنی را جلب کند. این مهاجم فرانسوی که قراردادی 5 ساله را با آبی و اناری‌ها امضا کرده بود تنها پس از 2 فصل از این تیم جدا و بار دیگر به اتلتیکومادرید پیوست تا آرام آرام خود را پیدا کند. حضور مؤثر در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 و بالا رفتن اعتماد به نفس این مهاجم و بازگشت به روزهای خوب در ترکیب اتلتیکومادرید هم به خوبی نمایان شد. آنتوان گریزمان در هر 18 بازی فصل در لالیگا و هر 6 بازی فصل در لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش به میدان رفته است. دیدار برابر وایادولید ثبت کننده هفتمین گل گریزمان در این فصل لالیگا بود که از این نظر او را بین 10 گلزن برتر لیگ و در فاصله 6 گل تا رابرت لواندوفسکی که در حال حاضر آقای گل است، قرار داد. آمار بهتر برای گریزمان در پاس گل نمایان می‌شود. این مهاجم 31 ساله با پاس گل خود در دیدار شنبه شب به عدد 6 رسید و پشت سر میکل مِرینو که 7 پاس گل را به ثبت رسانده از این نظر در رده دوم بهترین‌ها در لالیگا قرار گرفته است.
این مهاجم فرانسوی از نظر تأثیرگذاری هم یکی از بهترین بازیکنان فصل تا به این جا بوده است. گریزمان در 12 بازی از 18 بازی فصل حداقل یک گل یا پاس گل را به ثبت رسانده است. تمام این اعداد و ارقام به خوبی حکایت از تغییر گریزمان نسبت به دوران حضور کم فروغ در بارسلونا دارد. حالا دیگو سیمئونه با اتکا به آمادگی مهاجم فرانسوی خود و با استفاده از خرید جدیدش ممفیس دیپای و البته حضور مؤثر آلوارو موراتا، می‌تواند کاملاً امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی