[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

٢٢ تقاطع مناسب‌سازی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز:
٢٢ تقاطع مناسب‌سازی می‌شود

اولویت طرح اکرام پیاده، استفاده افراد توان‌خواه با مشارکت مناطق یازده‌گانه کلان‌شهر شیراز است 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز از مناسب‌سازی ۲۲ تقاطع در قالب طرح اکرام پیاده با اولویت استفاده افراد توان‌خواه با مشارکت مناطق یازده‌گانه کلان‌شهر شیراز خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی از مناسب‌سازی ٢٢ تقاطع در قالب طرح اکرام پیاده با اولویت استفاده افراد توان‌خواه با مشارکت مناطق یازده‌گانه کلان‌شهر شیراز خبر داد. او با بیان اینکه در گام نخست و بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر در هر منطقه از شهرداری، دو تقاطع مناسب‌سازی خواهد شد، اظهار داشت: این طرح با هدف تردد ایمن عابران پیاده با اولویت افراد توان‌خواه و نابینا انجام می‌شود.
معاون شهردار شیراز مناسب‌سازی تقاطعات را بخش تکمیلی خیابان الگو و همکاری مشترک حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک و شهرسازی عنوان و تصریح کرد: سیستم چراغ فرماندهی تقاطعات هدف، هم‌زمان با اجرای طرح به فناوری هوشمند مجهز خواهد شد تا امکان رصد و برطرف کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن از طریق مرکز کنترل ترافیک فراهم شود.
شه‌دوست شیرازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تقاطع خیرات-وصال از سوی شهرداری منطقه ۲ آغاز شده است، افزود: سنگ‌فرش کانال عابر پیاده، اصلاح دسترسی و حرکت ایمن از تقاطع، نورپردازی و ارتقای خوانایی محل عبور عابران پیاده و سامان‌دهی تابلوها و علائم ترافیکی برای رانندگان خودرو از مواردی است که در طرح مناسب‌سازی تقاطعات، اجرا خواهد شد.
او با بیان اینکه آموزش‌های میدانی، مجازی و چهره به چهره، هم‌زمان با اجرای پروژه‌های ترافیکی و ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه انجام خواهد شد، تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان در ۵۰۰ مدرسه مقطع ابتدایی و پارک‌های ترافیک، تولیدات رسانه‌ای مجازی در قالب موشن‌گرافیک، پویانمایی و تصاویر واقعی، تئاتر خیابانی و کارزارهای میدانی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک برای اثرگذاری پروژه‌های ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی انجام می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی