[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدرسه مجازی در فارس راه‌اندازی می‌شود، روزنامه شیراز نوین


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از راه اندازی مدرسه مجازی در این استان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش مهر، محمدخلیل عسکری در جلسه کارگروه تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی شورای فضای مجازی استان فارس، گفت: یکی از مجموعه‌هایی که در دوران کرونا بیشترین آسیب را دید، آموزش و پرورش بود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: در دوران کرونا به خاطر شرایط خاص تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان مجبور شدند به صورت فوری و بدون برنامه وارد فضای مجازی شوند و این خود منجر به آسیب‌هایی شد.
وی با بیان اینکه بحران هویت در دانش آموزان یکی از این آسیب‌ها بود، گفت: خوشبختانه تشکیل شورای راهبری فضای مجازی که از ابتکارات استاندار فارس به شمار می‌رود، نشان داد این استان همچنان در قله است.
عسکری خاطرنشان کرد: امروزه ما در آموزش و پرورش به آموزش مَجازی به عنوان یک آموزش مکمل نگاه می‌کنیم؛ زیرا این موضوع اجتناب‌ناپذیر است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در حال حاضر اهتمام جدی به آموزش سواد رسانه برای معلم، خانواده و دانش‌آموزان در این اداره وجود دارد و یکی از برنامه‌ها راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی در استان فارس برای اولین بار در کشور است.
عسکری با بیان اینکه تربیت یک فرایند بوده و عوامل مختلفی در آن دخیل است، گفت: همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها در این موضوع سهیم و مؤثرند و باید در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس رسانه را از ارکان اصلی تربیت دانست و نیاز به همکاری همه رسانه‌ها را در فرایند تربیت مورد تأکید قرار داد.
عسکری با اشاره به اجرای طرح دوشنبه‌های مسجدمحوری در آموزش و پرورش فارس، گفت: در این طرح همه مدیران آموزش و پرورش دوشنبه‌ها در مساجد حضور می‌یابند و با مردم دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی