[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سقوط آزاد در خرم آباد سومین شکست رجب زاده با یک پنالتی زودهنگام، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
عصر دیروز در ورزشگاه تختی خرم آباد، با سوت اشکان خورشیدی داور مازندرانی، حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ یک به انجام رسید.
رجب‌زاده تیمش را با ترکیب فرزاد طیبی پور، محمد آژیر، محمدرضا خدری، رسول بهاروندی، محسن سیفی، داوود رجبی، احمدرضا زنده روح، مجید تاجیک، سعید زارع، حسین مهربان و ابوالفضل بابایی به میدان فرستاد تا باز هم علی آل کثیر به عنوان بهترین گلزن ‌این فصل فجر، بازی را از روی نیمکت آغاز کند!
در سوی مقابل هم کوروش ملکی، محسن طرهانی، مجتبی لطفی، کمال‌الدین نیک خوی، محمدرضا پورمحمد، میلاد کمندانی، مهران امیری، مهرداد قنبری، حجت اسلامی، مهرداد هدایتیان و سینا حاتمی ‌در ترکیب اصلی خیبر حضور داشتند.
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: مهدی شفیعی، اسماعیل احمدی، داور چهارم: مهدی انصارنژاد، ناظر داوری: جواد شرفی.  
در همان ابتدای مسابقه، دروازه فجرشهیدسپاسی باز شد. روی یک ارسال ضربه ‌ایستگاهی، بازیکنان خیبر دروازه میهمان را با ضربه سر باز کردند اما اشکان خورشیدی،‌ این گل را مردود کرد. به نظر می‌رسید که روی مدافع فجر، خطا اتفاق افتاده است.
خیبر فشار دقایق ابتدایی خود را ادامه داد و در دقیقه 6 روی ارسال یک ضربه کرنر، توپ به دست مدافع فجر، محمدرضا خدری، برخورد کرد و خورشیدی دستور به ضربه پنالتی داد. مهرداد قنبری بازیکن چپ پای خیبر پشت توپ قرار گرفت و فرزاد طیبی‌پور درون دروازه فجر، با ‌اینکه واکنش خوبی به ‌این ضربه نشان داد اما ضربه قنبری پس از برخورد با دستان وی، وارد دروازه شد.
در ادامه فجر بازی تهاجمی‌تری انجام داد اما در حمله، کمی ‌سردرگم و بی‌برنامه بود. بازی در ادامه بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد. خیبر به هدف اولیه خود رسیده بود و فجر هم زور کافی برای هجوم به دروازه میزبان خود را نداشت، اما می‌دانست که باقی ماندن ‌این نتیجه تا پایان، یعنی یک تا سه پله نزول در جدول!
 در دقیقه 42 روی اشتباه مدافعان فجر، موقعیت مناسبی برای سینا حاتمی، ‌مهاجم خیبر به وجود آمد اما تعلل او و بازگشت مدافعان فجر، باعث شد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا نکند.
در نهایت نیمه نخست ‌این دیدار با تک گل مهرداد قنبری در دقیقه 7 به سود شاگردان فراز کمالوند به پایان رسید. در بازی‌های هم‌زمان، دو تیم مدعی شمس آذر قزوین و سایپای تهران در برابر رقبای خود با تساوی متوقف شده بودند اما استقلال خوزستان با تک گل دقیقه 24 جواد آقایی‌پور، از تیم هم نام و هم استانی‌اش یعنی استقلال ملاثانی پیش افتاده بود. حفظ ‌این نتایج تا پایان، باعث سقوط سه پله‌ای طلایی پوشان می‌شد. یکی دیگر از نتایج جالب نیمه اول نیز پیروزی چهار بر یک چادرملو اردکان مقابل خوشه طلایی ساوه بود، نتیجه‌ای که باعث می‌شد ‌این تیم نوپا هم به یکی از مدعیان بالقوه صعود تبدیل شود.
نیمه دوم با جنب و جوش بیشتری، به خصوص از سوی فجری‌ها همراه بود، اما رجب‌زاده در 15 دقیقه ابتدایی ‌این نیمه، مجبور شد یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و اجباراً تعویض کند. در دقیقه 59 داوود رجبی نیز آسیب دید و بیم ‌این می‌رفت که او نیز به دومین تعویض اجباری رجب‌زاده تبدیل شود، اما پس از دقایقی  به بازی برگشت. با‌ این حال، رجب‌زاده ریسک نکرد و رضا خانی را به جای داوود رجبی به میدان فرستاد.
در دقیقه 77 امیری مهاجم خیبر می‌توانست دروازه فجر را باز کند اما ‌این موقعیت از دست رفت. فجری‌ها همچنان از توان خاصی برای هجوم به دروازه خیبر برخوردار نبودند. در دقیقه 80 هم اشتباه عجیب خدری موقعیت خوبی را برای شوت بازیکنان خیبر فراهم کرد اما ضربه بازیکن ‌این تیم راهی به چارچوب دروازه طلایی پوشان پیدا نکرد.
در دقیقه 87 اولین موقعیت جدی فجر در نیمه دوم‌ ایجاد شد که چرخش و ضربه زمینی مهاجم ‌این تیم را کوروش ملکی مهار کرد.
فجر در 5 دقیقه وقت تلف شده، فشاری نسبی روی دروازه سبزسفیدپوشان وارد کرد اما باز هم نتوانست موقعیتی خلق کند. در نهایت با سوت اشکان خورشیدی، بازی با ثبت سومین شکست فصل نماینده شیراز به پایان رسید.
شاگردان رجب‌زاده با ‌این شکست 29 امتیازی باقی مانده و با سه پله سقوط در رتبه پنجم جدول قرار گرفتند. ‌این تیم در هفته بیستم رقابت‌ها روز سه‌شنبه هفته آینده(یازده بهمن ماه) در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان استقلال خوزستان است، جایی که می‌تواند با پیروزی در یک بازی شش امتیازی دیگر، دوباره خود را به منطقه صعود برساند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی