[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رکورد جدید در لیگ برتر اخراج با صفر امتیاز از ۴ بازی!، روزنامه شیراز نوین

خراج اشکش بدون حتی یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان، رکوردی تازه در لیگ برتر ثبت کرد. 
به گزارش فوتبال 360، نفت مسجدسلیمان، اوضاع بدی در جدول لیگ برتر دارد و آخرین باری که آن‌ها امتیاز گرفته‌اند، به هفته دهم لیگ و بازی با مس کرمان مربوط می‌شود. نفتی‌ها هفته دوازدهم، برای نجات تیم‌شان سراغ ابراهیم اشکش رفتند و پس از 4 هفته، او را برکنار کردند و تیم را به رضا عنایتی سپردند. اشکش در نفت مسجدسلیمان، رکورد مربیان صفر امتیازی در تاریخ لیگ برتر را شکست.
اشکش در 4 بازی که سرمربی نفت مسجدسلیمان بود، 4 شکست به دست آورد. تیم او در اولین بازی با 4 گل از سپاهان شکست خورد. بازی دوم در خانه، به آلومینیوم اراک 1-0 باخت و پس از آن، با همین نتیجه مقابل ملوان انزلی تیم بازنده زمین بود. آخرین بازی آن‌ها هم با باخت 2-0 به مس کرمان تمام شد تا نفت در دوئل‌های سرنوشت‌ساز پایین جدول، امتیازات حساسی به رقبا بدهد. کار اشکش و نفت مسجدسلیمان، با صفر امتیاز از 4 بازی به پایان رسید. در تاریخ لیگ، هیچ مربی صفر امتیازی نبوده که با 4 هفته مربیگری یک تیم، از خودش چنین کارنامه‌ای به جا بگذارد.
در لیست مربیان صفر امتیازی تاریخ لیگ، مهدی هاشمی‌نسب و علی لطیفی، سال‌ها رکورددار بودند. هاشمی‌نسب لیگ نهم در استقلال اهواز و علی لطیفی لیگ چهاردهم در راه آهن سه هفته مربیگری کردند و هر سه بازی‌شان را باختند. اشکش با 4 بازی بدون بُرد و اخراج، رکورد جدیدی در لیگ برتر به نام خودش زد. او در‌ این 4 هفته، فاصله نفت با منطقه امن جدول را به 5 امتیاز رساند و حالا،‌ این تیم برای نجات کار بسیار سخت‌تری دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی