[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بازار نوروز کنترل می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

 رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز:
بازار نوروز کنترل می‌شود 

شفیعی: مردم خرید نوروزی خود را از بازارچه‌های منتخب شهرداری انجام دهند 

رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: اقلام پرمصرف و مایحتاج مصرفی شهروندان با قیمتی مناسب و پایین‌تر از نرخ متعارف روز به بهره‌برداران بازارچه‌های منتخب شهرداری در روزهای منتهی به عید نوروز به صورت هماهنگ شده و مشخص عرضه می‌شود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پژمان شفیعی در نشستی که با حضور شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از بهره‌برداران منتخب بازارچه‌های عرضه میوه‌وتره‌بار شهرداری شیراز برگزار شد، به تشریح هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در خصوص عرضه میوه مورد نیاز شهروندان برای عید نوروز پرداخت. او با اشاره به جلسات برگزار شده با هیئت‌رئیسه اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار میدان مرکزی اظهار کرد: اقلام پرمصرف و مایحتاج مصرفی شهروندان با قیمتی مناسب و پایین‌تر از نرخ متعارف روز به بهره‌برداران بازارچه‌های منتخب شهرداری در روزهای منتهی به عید نوروز به صورت هماهنگ شده و مشخص عرضه می‌شود. رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز افزود: بازارچه‌های منتخب شهرداری نیز این اقلام را با قیمتی مناسب و حداقلی به عموم شهروندان شیرازی ارائه می‌کنند.
شفیعی گفت: بدین‌وسیله عموم شهروندان و اقشار کم برخوردار و آسیب‌پذیر متحمل هزینه‌های اضافی نشده و این موضوع باعث رضایت خاطر همشهریان می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی