[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

لیگ ملی بسکتبال: صعود شهرداری شیراز به جمع ۱۶ تیم برتر ، روزنامه شیراز نوین

تیم بسکتبال شهرداری شیراز پس از حذف خانه بسکتبال قزوین به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال راه یافت.
رئیس کمیته ورزشی شورای اسلامي شهر شیراز با بیان این مطلب گفت: تیم بسکتبال شهرداری شیراز در گروه f مسابقات لیگ دست یک ملی پس از انجام بازی‌ها به صورت متمرکز رفت و برگشت در آبادان توانست به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی صعود کند.
نصیری تصریح کرد:این تیم پس از تثبیت جایگاه نخست خود در گروه به مصاف تیم خانه بسکتبال قزوین رفت
وی ادامه داد؛ با اعلام میزبانی شهر قزوین، این مسابقه به صورت رفت و برگشت در تاریخ‌های ۵ و ۷ بهمن‌ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار گردید که پس از انجام دو بازی، تیم بسکتبال شهرداری شیراز توانست به مرحله بعدی صعود نماید.
شایان ذکر است که بازی نخست بین دو تیم به نفع تیم شهرداری شیراز در جریان بود که در ثانیه‌های پایانی تیم خانه بسکتبال قزوین با یک پرتاب ۳ امتیازی توانست بازی را با نتیجه ۷۳ بر ۷۲ به نفع خود به پایان رساند اما بازیکنان شهرداری شیراز در بازی برگشت توانستند از ابتدا، با یک بازی منطقی حریف را کنترل نمایند و در پایان توانستند بازی را با نتیجه ۶۸ به ۶۰ به نفع خود به پایان رسانند و به مرحله بعدی صعود نمایند.
لازم به ذکر است که تیم بسکتبال شهرداری شیراز منتظر مشخص شدن حریف خود در مرحله بعدی خواهد ماند تا با اعلام شهر میزبان از جانب فدراسیون به مصاف آن تیم برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی