[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

آمار جالب نکونام مقابل مدعیان، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان جمعه شب در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولاد آرنا مقابل پرسپولیس، صدرنشین لیگ بیست‌ودوم، به برتری دست پیدا کرد تا با 24 امتیاز چسبیده به مس رفسنجان و آلومینیوم در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
هرچند پیروزی فولاد تحت تأثیر جنجال‌های مداوم کنار زمین و مصاحبه بعد از بازی بازیکنان و اعضای کادر پرسپولیس تحت‌الشعاع قرار گرفت، اما فولاد در این فصل یک آمار خیره‌کننده از خود بر جای گذاشته و آن شکست‌ناپذیری برابر مدعیان سنتی قهرمانی در فوتبال ایران یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان است.
این آمار زمانی شایسته توجه بیشتری می‌شود که این نکته را هم لحاظ کنیم که فولاد از چهار بازی، سه بار در خانه این حریفان قدرتمندش به میدان رفته است.
فولاد نخستین دیدار دشوار خود در لیگ بیست‌ودوم را در هفته دوم و در ورزشگاه آزادی پیش چشم بیش از شصت هزار تماشاگر هوادار پرسپولیس برگزار کرد و از آن بازی بدون دریافت گل، با تک امتیاز به اهواز برگشت.
دو هفته بعد فولاد در اصفهان به مصاف سپاهان رفت و با گل دقیقه آخری آیاندا پاتوسی، تیم پرمهره مورایس را مغلوب کرد تا برنده بزرگ هفته چهارم لقب بگیرد.
در ادامه فصل فولاد برابر استقلال ساپینتو هم در حالی که از حریف پیش افتاده بود در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا در دور رفت پنج امتیاز از سه مسابقه برابر این سه تیم را به خود اختصاص دهد.
اوج کار فولاد اما بازی جمعه برابر پرسپولیس بود که شاگردان نکونام توانستند تیم کاملاً روی دور افتاده یحیی را در فولاد آرنا شکست داده و تنور رقابت در لیگ برتر را از همیشه داغ‌تر کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی