[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سرمایه‌گذاران هندی آمدند ، روزنامه شیراز نوین

با دعوت دفتر امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس صورت گرفت:
سرمایه‌گذاران هندی آمدند 

هندی‌ها در شهرستان‌های لامرد، قیر و کارزین و مهر سرمایه‌گذاری خواهند کرد 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: بازدید گروه سرمایه‌گذاری هندی با هدف بهره‌گیری از سرمایه‌های خارجی، ورود تکنولوژی روز دنیا در حوزه صنایع فروآلیاژ و راه اندازی صنایع پایین دستی فولاد در استان انجام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، پیرو انعقاد تفاهم نامه سه جانبه دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس، منطقه ویژه اقتصادی انرژی‌بر لامرد و فرمانداری این شهرستان، دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس در اولین اقدام، ضمن دعوت رسمی از تیم سرمایه‌گذاران هندی فعال در حوزه تولید محصولات فولادی و بازدید یک روزه، مقدمات لازم جهت ورود سرمایه‌گذاران خارجی به منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد را فراهم نمود.
در جریان این سفر و به منظور معرفی ظرفیت‌های اقتصادی دیگر شهرستان‌های استان، تیم سرمایه‌گذار هندی با حضور در دفتر رحیمی، فرماندار شهرستان قیر و کارزین و نشست با تعدادی از فعالان اقتصادی شهرستان، ظرفیت‌های قابل توجه کشاورزی و دامداری منطقه برای آنها تشریح شد.
شایان ذکر است؛ تیم سرمایه گذاری هندی در پایان این بازدید، از مزرعه نمونه کشت و صنعت امید و همچنین گلخانه کاکتوس آپونتیا و پاپایا که به همت آقای علی اسدی از کارآفرینان شهر خوزی از توابع بخش وراوی شهرستان مهر برپا شده نیز بازدید کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی