[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

محرومیت‌زدایی با توسعه فرهنگی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه 5 شیراز:
محرومیت‌زدایی با توسعه فرهنگی 

میز خدمت مسجدمحوری در شهرداری منطقه پنج شیراز برپا شد. در این مراسم با حضور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منطقه 5 شیراز و جمعی از یاوران شورا و شهروندان از محله شرق زندان عادل آباد بازدید کرد و در مسجد ابوالفضل(ع) در دیداری چهره به چهره به مشکلات و درخواست‌های اهالی رسیدگی شد. شهردار منطقه 5 شیراز در این مراسم گفت: بودجه عمرانی منطقه 5 شهرداری شیراز 240میلیارد تومان است که با تکیه برآن پروژه‌های متنوعی اجرا می‌شود. 
مسعودی با تقدیر از مساعدت‌ها و پیگیری‌های ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه 5 اظهار داشت: منطقه 5 شهرداری شیراز از محدوده فلکه بسیج تا منطقه بیدزرد با 24هزار هکتار وسعت بسیار پهناور است و میزبان جمعیتی بالغ بر 160هزار نفر هستیم. وی از تلاش و پیگیری با هم افزایی مسئولان در راستای کاهش مشکلات مردم در این منطقه خبر داد و افزود: عملیات‌های عمرانی در سطح منطقه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال شاهد بهره برداری از پروژه‌های خوبی هستیم. او با تشریح گوشه ای از پروژه‌های عمرانی افزود: پیاده‌راه بلوار عدالت شمالی تا انتهای کمربندی به همراه تعدادی دیگر طرح‌های عمرانی از محورها در حال انجام است.
همچنین روکش آسفالت محلاتی که شبکه فاضلاب در آنها اجرایی شده، با اولویت بندی مناطق محروم انجام می‌شود. مسعودی در ادامه از اجرای پروژه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه خبر داد و افزود: مگاپروژه‌ای در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل در دست مطالعه است که با بهره برداری از آن حرم مطهر شاهچراغ(ع) به کمربندی متصل می‌شود. شهردار منطقه 5 شیراز از همکاری با بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شهری خبر داد و افزود: پروژه‌ای با اعتبار 2500میلیارد تومان در بلوار دولت در چهارده طبقه در دست بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: تسهیلات و طرح‌های تشویقی ویژه ای برای نوسازی بافت فرسوده اندیشیده شده که در پرتو آن شاهد مقاوم‌سازی و آسیب‌زدایی از بافت خواهیم بود و مورد استقبال سرمایه‌گذاران و شهروندان قرار می‌گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی