[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شیراز میزبان رقابت‌های‌ دو صحرانوردی قهرمانی کشور ، روزنامه شیراز نوین

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور 18 بهمن‌ماه جاری در تمامی‌ رده‌های‌ سنی به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی‌ و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در تمامی ‌رده‌های‌ سنی؛ نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان و در دو بخش بانوان و آقایان، بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون، استان فارس در تاریخ 18 بهمن‌ماه جاری میزبان ‌این رقابت‌ها در بخش آقایان در رده‌های‌ سنی جوانان و بزرگ‌سالان خواهد بود و میزبانی بانوان نیز در همین رده‌های‌ سنی، در تاریخ 20 بهمن‌ماه جاری بر عهده استان تهران است.
همچنین در رده سنی نوجوانان، استان کردستان- مریوان میزبان دوندگان در هر دو بخش پسران و دختران به ترتیب در تاریخ‌های‌ 25 و 27 بهمن‌ماه جاری خواهد بود.
دوندگان در رده سنی بزرگ‌سالان در هر دو بخش بانوان و آقایان در مسافتی ۱۰ کیلومتری به رقابت خواهند پرداخت.
اما در بخش آقایان، نوجوانان در ۶ کیلومتر و جوانان در ۸ کیلومتر و در بخش بانوان، نوجوانان در ۴ و جوانان در ۶ کیلومتر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
با توجه به قوانین اعلام شده از سوی فدراسیون، شرکت در‌ این مسابقات به صورت آزاد غیر مجاز بوده و صرفاً با حضور تیم‌های‌ معرفی شده از سوی هیئت‌های‌ استانی موافقت خواهد شد.
ضمناً هر استان می‌تواند حداقل با یک ورزشکار و حداکثر با چهار ورزشکار در رقابت‌های دو صحرانوردی حاضر شود، اما در جمع امتیازات تیمی ‌به تیم‌های‌ دارای کمتر از سه ورزشکار امتیاز تیمی ‌تعلق نخواهد گرفت.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده آیین نامه ‌این مسابقات به بخش آیین نامه‌ها در سایت فدراسیون دوومیدانی مراجعه نمایند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی