[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سیلی سنگین ساسولو به روسونری، روزنامه شیراز نوین

تسنیم/ سریال ناکامی‌های تیم فوتبال میلان برای کسب پیروزی با ثبت یک شکست تحقیر‌آمیز خانگی در کارنامه ‌این تیم ادامه پیدا کرد.
در ادامه دیدارهای هفته بیستم سری A‌ایتالیا، دیروز (یکشنبه) تیم فوتبال میلان برای پس گرفتن رده دوم جدول از رقیب همشهری‌اش‌اینتر، در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف ساسولو رفت اما نه تنها بازی را نبرد و به هدفش نرسید بلکه تن به شکستی تحقیر‌آمیز داد. میلانی که هیچ‌یک از پنج  بازی قبلی‌اش در تمامی ‌رقابت‌ها را نبرده است، در‌ این بازی با نتیجه 5 بر 2 مقابل میهمان خود تن به شکست داد.
گرگویر دفرل 19، داویده فراتزی 21، دومنیکو براردی 30، آرماند لورینته 47 (پنالتی) و ماتئوس هنریکه 79 برای ساسولو گلزنی کردند. دو گل میلان هم به ترتیب توسط اولیویه ژیرو در دقیقه 24 و دیووک اوریگی در دقیقه 81 به ثمر رسید. به ‌این ترتیب سنگین‌ترین شکست میلان در‌ این فصل رقم خورد.‌ این نتیجه بدان معناست که میلان در سه بازی اخیرش 12 گل خورده است. بدتر از آن‌ اینکه روسونری، تیمی‌که بعد از جام جهانی تنها یک بازی را برده، نسبت به هفته گذشته دو پله سقوط کرد و اکنون با تفاضل گل بدتر نسبت به آتالانتا در رده چهارم قرار دارد.
میلان در حالی متحمل ‌این باخت تحقیر‌آمیز شد که یکشنبه هفته آینده باید در دربی دلامادونینا به مصاف رقیب همشهری ‌اینتر برود، ‌اینتری که چهارشنبه هفته گذشته در سوپرجام ‌ایتالیا روسونری را 3 بر صفر شکست داده بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی