[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اتصال شرق فارس به جنوب کشور ، روزنامه شیراز نوین

پروژه احداث رینگ کمربندی جنوب شیراز به شرق استان فارس پس از وقفه سی‌ساله با ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار آغاز شد. نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از طول مسیر اجرای این پروژه، گفت: این جاده به طول ۲۵ کیلومتر شهرستان سروستان را از شهر کوهنجان به شهرستان کوار متصل می‌کند.
عبدالعلی رحیمی مظفری، افزود: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی جاده‌یی استان فارس است که باعث می‌شود شهرستان سروستان و شهرستان‌های شرقی استان فارس به شهرستان‌های جنوبی و استان بوشهر متصل شوند.
رحیمی مظفری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه طی چند روز آینده آغاز می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود در صورت تأمین به موقع اعتبارات، این پروژه طی مدت زمان دو سال تکمیل گردد. وی افزود: همچنین با اجرای پروژه احداث جاده فرمشکان، زمینه اتصال بخشی از جاده کرمان و شرق فارس به جاده عسلویه از مسیر نی‌ریز، خرامه، سروستان، کوهنجان و کوار فراهم می‌شود.رحیمی مظفری در پایان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از مهم‌ترین طرح‌های زیربنایی استان فارس است که با تکمیل رینگ کمربندی جنوب شیراز می‌تواند بار سنگین ترافیکی را حل نماید، گفت: هدف از بازدید و رفع موانع احتمالی پروژه با توجه به وجود خطوط لوله انتقال گاز و میعانات گازی و همچنین وضعیت زمین‌های کشاورزی است که در طول مسیر ممکن است مانع اجرای 
پروژه شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی