[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

افتتاح ۱۲ پروژه در دهه فجر ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با تبریک ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت در ایام‌‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با تلاش بی ‌وقفه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف استان، تعداد 12 پروژه کلان در زمینه‌های توسعه شهری، توسعه روستایی، بهارستان و روستای بدون برق با اعتباری بالغ بر 2300میلیارد ریال در سطح استان افتتاح می‌شود.
حمیدرضا کریمی فرد بیان کرد: این پروژه‌‌ها شامل طرح‌های کاهش تلفات، اصلاح و بهینه ‌سازی برق شهری و روستایی، برق‌‌رسانی به روستاهای فاقد برق و توسعه و اصلاح روشنایی معابر می‌باشد که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
این مقام مسئول، با بیان اینکه بهره‌ برداری از طرح‌‌های مذکور نقش مهمی در پایداری شبکه، برق ‌رسانی و توسعه خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان استان دارد، بیان کرد: جهت بهره ‌برداری از این پروژه‌ها، 63 کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود 83 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 123 دستگاه ترانسفرماتور با ظرفیت 18500 کیلوولت آمپر احداث و نصب شده است.
وی تصریح کرد: اصلاح و توسعه 10هزار متر شبکه روشنایی و نصب 2هزار دستگاه چراغ روشنایی با اعتباری معادل 70میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌ برداری در این ایام است. این مقام مسئول به نصب و راه اندازی کنتورهای هوشمند فهام در سطح این استان نیز اشاره نمود و گفت: در سال‌ جاری تاکنون 4هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام به ارزش حدود 240میلیارد ریال نصب و مورد بهره‌ برداری قرار گرفته است که تا پایان سال جاری این تعداد به 5هزار دستگاه کنتور افزایش می‌یابد.
کریمی فرد در بخش دیگری از سخنان خود از برق‌ رسانی به 10 روستای فاقد برق در سطح استان فارس با اعتباری بالغ بر 77میلیارد ریال خبر داد و افزود: این تعداد روستا با احداث بیش از 22 کیلومتر شبکه فشار متوسط و بیش از 4 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 13 دستگاه پست هوایی با ظرفیت 350 کیلوولت آمپر برق‌دار شده و 90 خانوار روستایی از نعمت برق بهره‌‌مند می‌شوند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در اجرای این پروژه‌ها، ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از آنها، موجبات افزایش رضایتمندی هم‌استانی‌های عزیز بیش از پیش فراهم آید.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی