[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز بازی‌های فوتسال جام دهه فجر انقلاب اسلامی، روزنامه شیراز نوین

دور مقدماتی بیست‌وهفتمین دوره از مسابقات فوتسال جام دهه فجر انقلاب اسلامی، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی ‌معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این زمینه گفت: در بیست‌و‌هفتمین دوره از مسابقات فوتسال جام دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳۵۰ بازیکن در قالب ۲۵ تیم و در هشت گروه به دیدار یکدیگر خواهند رفت و در پایان دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم از هر گروه به صورت حذفی با هم رقابت می‌کنند.
دکتر «محسن داودی» ادامه داد: پس از انجام این مسابقات حذفی و تعیین تیم‌های پیروز، هشت تیم برنده در دور مقدماتی به مرحله نهایی رقابت‌ها وارد می‌شوند.
او با اشاره به این موضوع که رقابت‌های فوتسال جام دهه فجر انقلاب اسلامی ‌در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به یک نماد ثابت و مطرح تبدیل شده است، افزود: پس از انجام این بازی‌ها، هشت تیم از واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در شیراز به دیدار تیم‌های برتر شهرستان‌ها می‌روند تا قهرمان این دوره از بازی‌ها مشخص شود.
در بازی افتتاحیه این دور از مسابقات، تیم‌های شبکه‌های بهداشت و درمان سروستان و زرقان در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم شبکه بهداشت و درمان سروستان با نتیجه ۳ بر ۱ توانست از سد حریف خود عبور کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی