[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور رهبر معظم انقلاب بر مزار شهید «علی‌وردی» و دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی، روزنامه شیراز نوین

حضور رهبر معظم انقلاب 
بر مزار شهید «علی‌وردی» و دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز -سه‌شنبه- با حضور در گلزار شهدا بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و نیز دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.
به گزارش گروه سیاسی ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر به سنت هرساله در حرم حضرت امام خمینی(ره) حضور یافتند و یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.
ایشان سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند و همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
بر اساس عکس‌هایی که پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر کرده است، ایشان همچنین بر مزار «فاطمه کازرانی» و «محمدحسین ساکت» دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و نیز «آرمان علی‌وردی‌نژاد» از شهدای مدافع امنیت که در جریان ناآرامی‌های پاییز امسال در تهران به شهادت رسید، حضور یافتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی