[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیرکل صدا و سیمای فارس: پویایی رسانه نیازمند زیرساخت تئوریک است، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل صدا و سیمای فارس:
پویایی رسانه نیازمند زیرساخت تئوریک است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تأکید کرد که امروز رسانه خوشه‌چین میوه درختی است که دیگران کاشته‌اند و پویایی رسانه را نیازمند داشتن زیرساخت تئوریک مبتنی بر فلسفه و حاکمیت نظام اسلامی دانست.
احمد پهلوانیان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در فارس به حوادث اخیر و عملکرد رسانه‌ها اشاره و بیان کرد: پیروزی انقلاب، آغاز شکل‌گیری موقعیتی از حاکمیت سیاسی بود که پیش از این در نظام‌های سیاسی جهان سابقه نداشت و ریشه در مبانی 
معرفتی داشت. او با بیان اینکه نظریه ولایت فقیه به مثابه یک سر برای این نظام سیاسی بود که باید اندام‌های سیاسی آن شکل می‌گرفت، افزود: به عنوان مثال باید نظریه در اقتصاد اسلامی، نظریه در سیاست اسلامی، نظریه حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی، نظریه در حوزه هنر و رسانه اسلامی و... شکل می‌گرفت، اما همانگونه که در حوزه اقتصاد تئوری خاصی نداریم، در حوزه سیاست داخلی و خارجی و فقه و قضا هم شاید چنین وضعیتی داریم. سرهنگ جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم با ابراز خشنودی از رشد کیفی و کمی جشنواره رسانه ای ابوذر نسبت به سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در راستای رفع مظلومیت جمهوری اسلامی در رابطه با دستاوردهای دوران بعد از انقلاب اسلامی تلاش کنند؛ از جمله مظلومیت این نظام مقایسه آن توسط برخی با رژیم ناکارآمد پهلوی است.
سرهنگ جاهدی عنوان کرد: رسالت رسانه‌ها باید در مسیر و عنوان همین جشنواره باشد؛ یعنی شخصیت جامع ابوذر غفاری در صدر 
اسلام باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی