[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رسانه‌ باید مطالبه‌گری کند، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر:
رسانه‌ باید مطالبه‌گری کند

سرهنگ رضایی: ایام آشوب نشانگر این بود که رسانه‌ها وظیفه خود را انجام نداده‌اند

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: اگر رسانه‌ها می‌خواهند ایران را سربلند کنند و پرچم آن را همچنان برافراشته نگه دارند، باید از لاک انفعال خارج شده و مطالبه‌‎گری خواسته‌های مردم را در دستور کار قرار دهند.
به گزارش ایسنا، هادی رضایی سه‌شنبه ١١ بهمن در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بیان کرد: در اردیبهشت ماه امسال افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولان استان برگزار شد و پس از گذشت ٩ ماه امروز به ایستگاه پایانی این رویداد رسیده‌ایم.
او استقبال اهالی رسانه در این دوره را نسبت به ادوار قبل خوب توصیف و اعلام کرد که علاوه بر ارتقای کیفی آثار رسیده به دبیرخانه، ٧٠ اثر بیش از سال گذشته به این جشنواره ارسال شد. رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ایامی که در آشوب بر جمهوری اسلامی گذشت، نشانگر این بود که رسانه به عنوان رکن چهارم دمکراسی وظیفه خود را به نحو احسن انجام نداد. رضایی اضافه کرد: آسیب‌شناسی‌ها حاکی از این بود که رسانه‌ها نتوانستند ارتباط خود را بین مردم و مسئولان به عنوان یک شاهراه اساسی برای اعتماد مردم حفظ کنند. رئیس بسیج رسانه فارس گفت: اگر امروز می‌بینیم که برخی از مردم گوششان به زبان رسانه‌های داخلی نیست، بخش اعظمی از آن به رسالتی برمی‌گردد که رسانه‌ها به خوبی انجام ندادند و به معنای واقعی کلمه یک روابط عمومی بودیم برای مسئولانی که نتیجه عملکرد آنها امروز مورد نقد جامعه‌ای است که دیگر زبان آنها نیستیم. رضایی خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها می‌خواهند ایران را سربلند کنند و پرچم آن را همچنان در اهتزاز بر فراز قله‌های افتخار نگه دارند، باید از لاک انفعال خارج شده و در صف مطالبه‌گری مطالبات مردم قرار گیرند. رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: این ایام نشان داد که بخش اعظمی از مردم از ما و نگاه ما عبور کرده‌اند، اما به معنای فاصله گرفتن از نگاه نظام و نزدیک شدن به مواضع دشمن نیست و قدرت تصمیم مردم با عملیات روانی مردم تحت‌الشعاع قرار نمی‌گیرد. رضایی با تأکید بر اینکه باید به رسالت روز نخست خبرنگاری برگردیم و با آرمان‌های امام و رهبری بیعت کنیم، گفت: امروز مردم جمهوری اسلامی را با نظام مرده پهلوی مقایسه نمی‌کنند. امروز مردم پیشرفت و آبادانی پس از انقلاب را با کشورهای خلیج فارس مقایسه می‌کنند، نه نظام مرده پهلوی و لذا باید پاسخ‌گوی سؤالات و مطالبات چهل و چند ساله مردم باشیم. او خاطرنشان کرد که آنچه اتفاق افتاده، در پرتو خون هزاران شهید بوده که امنیت را برقرار کردند و باید با صدای بلند از زبان رسانه به گوش مردم برسد تا اعتماد از دست رفته به حول و قوه الهی و بدون تکلف با هر مسئولی و در هر لباس و جایگاهی به بدنه نظام برگردد. رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ابراز امیدواری کرد که با تغییر نگاه و رویکرد، شاهد جلب اعتماد بیشتر مردم باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی