[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تشییع پیکر شهیدی که در عملیات رهایی گروگان‌ در شیراز آسمانی شد، روزنامه شیراز نوین

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت «محمود هوشمندی خُلاری» سه‌شنبه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) تشییع و در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده شد. این آیین با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان انتظامی و نظامی، مردم شهیدپرور و خانواده معظم این شهید بزرگوار برگزار شد. فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه این آیین گفت: شهدا از جان شیرین خود و امنیت و آرامش خودشان می‌گذرند تا مردم امنیت داشته باشند.
سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی ادامه داد: این شهید والامقام نیز در عملیات رهایی گروگان در شهر شیراز مورد اصابت گلوله فرد گروگان‌گیر قرار گرفته و به فیض عظمای شهادت رسید.
وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام عرصه نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی گروگان به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگان‌گیر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شد.
حبیبی تأکید کرد: کارکنان انتظامی تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع می‌کنند و در این مسیر هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند. فرمانده انتظامی استان فارس به مخلان نظم و امنیت جامعه هشدار داد و گفت: کسانی که قصد دارند امنیت و آرامش مردم را با اقدامات خود خدشه دار کنند، به طور قطع و یقین با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.
شهید محمود هوشمندی خُلاری همکار افتخاری پلیس شامگاه یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ در عملیات رهایی گروگان در شیراز به شهادت رسید.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی