[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جمعیت جوان سرمایه و اقتدار ملی است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست دیروز قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، بر پیشبرد موفق برنامه‌های جوانی جمعیت با هم‌افزایی بین‌بخشی در کنار آگاهی‌بخشی عمومی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در بیست و دومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام جواد(ع) و آغاز دهه مبارک فجر، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: در این راستا یکی از اولویت‌های مجموعه دانشگاه، تلاش برای فراهم‌سازی زیرساخت‌های اجرایی برای عمل به مبانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که باید با بررسی چالش‌ها و رفع آنها همراه باشد.
او خانواده را اساس بنیان‌های اجتماعی خواند که باید برای تعالی آن تلاش کرد و افزود: با توجه به افزایش چشمگیر امید به زندگی در جمعیت کشور نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب و اهمیت بهره مندی کشور از جمعیت جوان به عنوان سرمایه و اقتدار ملی، ضرورت دارد به کانون خانواده توجه ویژه ای شود. مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین طرح‌های ملی برشمرد که تعالی خانواده را در ابعاد مختلف، مدنظر قرار داده است و اظهار کرد: تسریع در اجرای صحیح این قانون بر اساس تکالیف مقرر برای هر سازمان، ضمن تلاش مضاعف بین‌بخشی، نیازمند آگاهی‌بخشی بیش از پیش مردم از نتایج اثربخش این قانون است. او همچنین تحقق مبانی این قانون را نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در کنار یکدیگر و دستیابی به دیدگاه‌ها و رویکردهای مشترک و اثرگذار در این زمینه خواند و بر پیشبرد موفق برنامه‌های جوانی جمعیت با هم‌افزایی بین‌بخشی در کنار آگاهی‌بخشی عمومی تأکید کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی