[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

معاون استانداری فارس: میز خدمت ناظر بر عملکرد مدیران باشد، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد که میز خدمت استانداری باید ناظر بر عملکرد مدیران همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد.
اسماعیل محبی‌پور چهارشنبه ۱۲ بهمن در حاشیه میز خدمت استانداری فارس، این اقدام را فرصتی برای خدمت به مردم برشمرد و ضمن تشکر از سعه صدر، بردباری و پاسخ‌گویی دغدغه‌مندانه کارشناسان میز خدمت، بر ضرورت مغتنم دانستن این فرصت تأکید کرد.
محبی‌پور بر ضرورت ریل‌گذاری صحیح مسیر حصول نتیجه‌ درخواست‌های مراجعان، تأکید و اضافه کرد: گاهی به دلیل نبود اطلاع کافی، مسیر مطالبه‌ درخواست مردم اشتباه انتخاب شده و باعث می‌شود که شخص به نتیجه مطلوب نرسد. وظیفه و نقش برجسته کارشناس میز خدمت در ارائه مشاوره به مردم، همین ریل‌گذاری صحیح و هدایت به سمت سازمان و دستگاه مربوطه است.
معاون استانداری فارس، افزود: با توجه‌ به‌ اینکه میز خدمت ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم دارد، باید چشم و گوش استاندار باشد و علاوه بر فعال سازی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، نقش نظارتی بر دستگاه‌ها را نیز ایفا کند. محبی‌پور همچنین با بیان اینکه ارجاع مستقیم و هدفمند مردم با پشتوانه هماهنگی و نظارتی میز خدمت استانداری به دستگاه مربوطه می‌تواند روند حصول نتیجه را تسریع کنند، میز خدمت استانداری را ناظر بر عملکرد مردمی مدیران دستگاه‌ها دانست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی