[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لایحه بودجه شهرداری شیراز تقدیم شورای شهر شد، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز در یکصد و یکمین جلسه فوق‌العاده علنی شورای اسلامی شهر، لایحه بودجه ۲۱۱هزار میلیارد ریالی معادل ۲۱هزار و یکصد میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در یکصد و یکمین جلسه فوق‌العاده علنی شورای اسلامی شهر، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد.
شهردار شیراز در صحن علنی با بیان اینکه هرسال باید لایحه بودجه حداکثر تا ۳۰ دی‌ماه تقدیم شورای اسلامی شهر شود، اظهار کرد: امسال بر اساس تغییرات ایجادشده و حَسَب تعریف ردیف‌های خاص توسط وزارت کشور و استمهال 15روزه به‌کل شهرداری‌های کشور، شهرداری‌ها مجاز شدند تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری، بودجه سال آینده را تقدیم کنند.
او گفت: علی‌رغم اینکه لایحه بودجه در ۳۰ دی‌ماه آماده بود، اما به دلیل موعدی که به‌طور قانونی وزارت کشور در اختیار شهرداری‌ها گذاشت، توجه بیشتری برای تهیه آن انجام شد.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۵هزار و ۳۸۵هزار میلیارد تومان بود، عنوان کرد: بودجه سال ۱۴۰۲، ۲۱۱هزار میلیارد ریال معادل ۲۱هزار و یکصد میلیارد تومان است.
به گفته اسدی، این بودجه در ردیف ساختمانی به ۸هزار میلیارد تومان رسیده و در درآمدهای پایدار به ۳هزار و۲۵۰میلیارد 
تومان رسیده‌ایم.
او افزود: وام و تسهیلات بانکی از هزارمیلیارد تومان در بودجه متمم به یک‌هزار و 400میلیارد تومان در سال 1402رسیده است و در لایحه بودجه سال آینده شاهد افزایش ۵٠درصدی بودجه عمرانی کلان‌شهر شیراز خواهیم بود. 
شهردار شیراز گفت: انتشار و فروش اوراق مشارکت نیز ۲هزار میلیارد تومان در بودجه سال آتی پیش‌بینی شده است.
او اظهار کرد: در بودجه جاری نیز شاهد افزایش ۲۰درصدی هستیم که در این بخش بودجه 3هزار و 450میلیارد تومانی لایحه متمم به ۴هزار و۱۴۰میلیارد تومان در بودجه 1402 
رسیده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی