[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

مدیرکل راهداری فارس: فجر تجلی حماسه است، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است. علیرضا راستیار با صدور پیامی، آغاز ایام الله مبارک دهه فجر را به عموم مردم شریف به ویژه تلاشگران صنعت حمل و نقل، راهداران تبریک گفت.
علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با صدور پیامی، آغاز ایام الله مبارک دهه فجر را به عموم مردم شریف به ویژه تلاشگران صنعت حمل و نقل، راهداران تبریک گفت. در متن پیام علیرضا راستیار آمده است: خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت امام(ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت. وی افزود: ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.
راستیار خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه بزرگ قرن، پس از سال‌ها، به حیات ملت و اسلام و ارزش‌های اسلامی، جانی دوباره بخشید و زمینه را برای رسیدن کشور به قله‌های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و فناوری‌های نوین فراهم کرد.
اینجانب در آستانه چهلمین و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به ملت شریف ایران اسلامی به ‌ویژه جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و مردم دلاور و همیشه در صحنه استان بوشهر تبریک عرض می‌نمایم و از پیشگاه خداوند متعال توفیق خدمت بیشتر برای رئیس جمهور محترم و کارگزاران دولت مردمی سیزدهم و سعادتمندی روز افزون هم استانی‌ها خصوصاً جامعه بزرگ حمل و نقل استان را از درگاه خداوند 
منان خواستارم.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی