[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پلگرینی به صورت قرضی به لاتزیو پیوست، روزنامه شیراز نوین

مدافع چپ ایتالیایی از یوونتوس راهی تیم اول پایتخت شد. با اعلام وب‌سایت سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، قرارداد لوکا پلگرینی برای انتقال قرضی از یوونتوس به لاتزیو ثبت شده است.گفته می‌شود لاتزیو بند خرید اختیاری 15 میلیون یورویی پلگرینی را در انتهای فصل در اختیار دارد.گفتنی است این بازیکن 23 ساله در تابستان 2022 به صورت قرضی از یوونتوس راهی آینتراخت فرانکفورت شد و در مجموع 14 بازی برای این تیم آلمانی انجام داده بود.
پلگرینی که متولد شهر رم(پایتخت ایتالیا و مرکز استان لاتزیو) است،  سابقه پوشیدن پیراهن تیم دوم پایتخت یعنی آ.اس.رم را هم در کارنامه دارد و حالا پیوستن وی به تیم اول و آبی پوش شهر رم، می‌تواند جذابیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد. پلگرینی از کودکی طرفدار لاتزیو بوده است.
نکته جالب این که لاتزیو در ابتدای فصل نیز آلسیو رومانیولی را از میلان به خدمت گرفت که او هم گذشته‌ای شبیه به پلگرینی دارد، یعنی متولد شهر رم است، از کودکی طرفدار لاتزیو بوده اما در مقطعی از دوران جوانی، در تیم قرمزپوش به میدان رفته بود.
لاتزیو هم اکنون در رتبه سوم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد و از مدعیان صعود به لیگ قهرمانان در فصل آینده به شمار می‌رود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی