[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری رویداد ملی فناورانه پل ، روزنامه شیراز نوین

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری رویداد ملی فناورانه پل خبر داد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، محمدجواد کهندل‌پور دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ملی فناورانه پل به همت مرکز تحقیقات و فناوری‌های نوین پزشکی آدلان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان فارس 
برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه رویداد پل، پلی بین ایده‌ها و صنعت در جهت حل مسائل استان فارس است، افزود: این رویداد در حوزه‌های سلامت، کشاورزی، فنی مهندسی، علوم انسانی و گردشگری برگزار می‌شود.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس، نیازهای عمومی دستگاه‌های اجرایی و اختصاصی صنایع این استان را از محورهای رویداد پل برشمرد و تصریح کرد: شرکت در این رویداد ملی برای عموم آزاد است و به طرح‌های برتر اول تا سوم و همچنین بخش‌های مختلف جوایز ارزنده ای اهدا و از ۱۰ تیم برتر نیز حمایت‌های دیگری انجام می‌شود.
کهندل‌پور با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه طرح‌های برتر، برگزاری منتورینگ، دوره‌های توانمندسازی بی نظیر در زمینه کارآفرینی و تجاری‌سازی و تور شیرازگردی از برنامه‌های جانبی رویداد ملی پل است، اضافه کرد: زمان ثبت نام و ارسال طرح از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری است و مراسم اختتامیه رویداد نیز همراه با برپایی نمایشگاه، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. وی بیان داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت https://event.hamyar.net/pol/ مراجعه کنند و شماره تماس ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ نیز پاسخ‌گوی عزیزان است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی