[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تروریست‌ها به دادگاه رفتند ، روزنامه شیراز نوین

رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: پرونده پنج متهم عملیات تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به دادگاه ارسال شد و دادگاه آنها به زودی برگزار می‌شود. به گزارش دریافتی شیرازنوین از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی یکشنبه با اعلام این خبر گفت: پس از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، ۵ متهم این حادثه به زودی پای میز محاکمه حاضر خواهند شد.
وی با بیان اینکه در کیفرخواست صادرشده اتهام این افراد محاربه، افساد فی الارض، بغی و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی عنوان شده است، اظهار داشت: متهمان با رصد اطلاعاتی و همکاری مشترک نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در شهرهای متخلف کشور دستگیر شدند و همگی تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند. رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه آخرین متهم پرونده حمله تروریستی به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) در اواخر آذرماه دستگیر شد، گفت: رسیدگی به بخشی از این پرونده در صلاحیت محاکم انقلاب اسلامی تهران است.
به گزارش ایرنا، فرد مسلح تکفیری غروب چهارم آبان ۱۴۰۱ با حمله به زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، آنها را به رگبار بست که در این حادثه ۱۳ تن شهید و ۳۰ نفر مجروح و مصدوم شدند.
عامل اصلی این اقدام تروریستی بر اثر شدت جراحات به هلاکت رسید و با تلاش سربازان گمنام امام زمان(ع) دیگر عوامل این عملیات تروریستی نیز دستگیر شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی