[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورود به حوزه زیرساختی برق ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر با بیان اینکه صنعت برق مسیر تعالی و شکوفایی را طی می‌کند، تصریح کرد: در دولت فعلی شرایطی فراهم شده است که معضلات این بخش برای همیشه برطرف شود و به شرایطی متعالی برسیم و به کارهای توسعه ای و بهینه سازی و گسترش امور 
زیرساختی بپردازیم. 
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، آرش کردی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر در مراسم بهره‌برداری از پست و خط ۱۳۲ کیلوولت شهرستان مُهر، موفقیت و رسیدن به اهداف تعیین شده در صنعت برق را مستلزم همسویی همه مدیران دانست و خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در این مجموعه بسیار خطیر و مستمر است و وفقه‌بردار نیست. وی ادامه داد: به‌طوری که در حین خدمات‌رسانی به مشترکان باید بهبود امور نیز لحاظ شود که این شرایط در جایگاه‌های دیگر کمتر دیده می‌شود و این ویژگی در صنعت برق منحصر به فرد است تا برق همواره با ولتاژ مناسب تحویل مشتری شود و در حین آن اصلاح و ارتقا انجام گیرد. کردی گفت: در روزهای ابتدایی استقرار دولت جدید، شرایط ویژه ای بر صنعت برق کشور حاکم شده بود که تابستان سختی سپری شده و وضع محدودیت‌ها، نارضایتی‌هایی را در همه ارکان مربوط به صنعت برق به وجود آورده بود. از آخر سال ۱۴۰۰ تا ابتدای تابستان سال جاری، خدمات مجموعه برق کشور به نحو مطلوب و با ایجاد اعتماد مناسبی بین عموم مردم ارائه شد که نشان از قدرت و قوت منابع انسانی و فرصت‌شناسی در صنعت برق است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، گفت: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف در شهرک‌های صنعتی برای عبور از شرایط زمستانی در دستور کار قرار گرفته است. کردی بر لزوم هم افزایی همه دستگاه‌ها برای عبور از دوره اوج مصرف زمستان تأکید کرد و افزود: تدابیر ویژه شرکت توانیر برای استمرار تأمین برق خانگی در موج سرما و عبور از پیک دو تا سه هفته‌ای زمستان، با مدیریت بار در شهرک‌های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات و چاه‌های کشاورزی و... عملیاتی شده است. مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر ادامه داد: این ایستگاه در مدت دو سال ساخته شده و پیش بینی شده است با بهره برداری از این پست، خاموشی‌های تابستان در مُهر به صفر نزدیک می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی