[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) در شهرداری منطقه هفت ، روزنامه شیراز نوین

در سالروز ولادت حضرت علی(ع) و پاسداشت روز پدر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در محله احمدآباد صغاد و بولوار اتحاد مراسم جشن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، با حضور خانم حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی و ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت، اکبری شهردار منطقه هفت، معاونان و مسئولان منطقه و یاوران شورا در محلات شهرداری منطقه هفت با همکاری شهرداری منطقه و یاوران شورا، مراسم جشنی به همین مناسبت برگزار شد. اکبری شهردار منطقه هفت در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر و دهه مبارک فجر افزود: در این روز باید یادی کنیم از شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس که برای این انقلاب و کشور عزیزمان جان خودشان را پای نظام و حفظ مرزها گذاشتند و اکنون این امنیت به خاطر جان‌فشانی‌های این عزیزان است و امیدوارم ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و شهروندان شیرازی خصوصا شهروندان ساکن در محدوده شهرداری منطقه هفت باشیم.
وی ادامه داد: در سال جاری سیاست شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر شیراز بر این بود که به محلات کم برخوردار توجه ویژه ای شود و پروژه‌های بیشتری در این محلات در نظر گرفته شود و خوشبختانه در محله احمدآباد احداث پارک و بهسازی و زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر در دستور کار قرار گرفت و در اسفندماه این پارک تقدیم شهروندان عزیز خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که در سطح منطقه هفت پروژه‌های شاخص اعم از عمرانی، فرهنگی گردشگری و... در حال احداث است، تصریح کرد: در محلات مجاور و شهرک فضای سبز و محله وزیرآباد نیز احداث زمین ورزشی و پارک محله ای در دستور کار قرار گرفته است و با یاری پروردگار نیازمندی‌ها و مشکلات محلات که از طریق یاوران شورا در محلات بیان می‌شود، بر اساس اولویت در جهت رفع مشکلات و نیازمندی‌ها اقدام 
خواهد شد.
اکبری ادامه داد: تعدادی پروژه در جهت محرومیت‌زدایی در سطح منطقه هفت در دست اقدام است که در بولوار اتحاد احداث بوستان یک‌هکتاری، خانه محله و ورزشگاه توپی به مساحت 1500 مترمربع در حال احداث است و تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن در جهت احداث آن گام برداریم.
وی تصریح کرد: آسفالت و زیرسازی بولوار اتحاد، لوله‌گذاری کانال‌های روباز در این محله و بولوار اتحاد از جمله درخواست‌های شهروندان ساکن در این محله بود که در پروژه محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مناقصه آن در حال انجام است و با حضور پیمانکار نسبت به آسفالت مسیر و لوله‌گذاری اقدام خواهد شد.
اکبری با بیان این مطلب که شهروندان ساکن در این محله بحث ایجاد شبکه فاضلاب را مطرح کردند، ادامه داد: با پیگیری شهرداری و یاوران شورا در این محله خصوصاً آقای نوروزی، اقدامات بسیار خوبی با بازدید نمایندگان مجلس و استاندار فارس انجام گرفت و دستورات لازم در این خصوص اتخاذ شد و مقرر گردید توسط شرکت آب و فاضلاب ظرف مدت 2 سال شبکه آب و فاضلاب در بولوار اتحاد ایجاد شود.
حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی و ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر و فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود: ما با پیروی از امیرالمؤمنین(ع) افتخار می‌کنیم که شیعه آل علی هستیم با پیروی از حضرت علی(ع) چهل و چهار سال پیش مسیری در ایران پیش آمد و بزرگ‌مردان حرکتی در تاریخ رقم زدند و انقلاب بزرگ اسلامی ایران به پیروزی رسید. وی ادامه داد: یاوران محلات در این منطقه از افرادی هستند که از زمان انقلاب پای کار بودند و در محلات خدمت می‌کردند و امروز برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات در محلات شهرداری را یاری می‌کنند و ما نیز به عنوان خدمتگزاران شما در شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز تلاش خواهیم کرد که در جهت رفع نیازها و مشکلات گام‌های 
مؤثری برداریم. گفتنی است در حاشیه این مراسم سالن کشتی و کاراته در محله و حسینیه احمدآباد صغاد که توسط خیران احداث شده است، افتتاح شد و به بهره برداری رسید و از تعدادی از فعالان عرصه فرهنگی در محلات نیز تقدیر به عمل آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی