[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پروژه‌های عمرانی کوه‌چنار افتتاح شد، روزنامه شیراز نوین

شماری از پروژه‌های عمرانی شهرستان کوه‌چنار توسط معاون سیاسی استاندار فارس در آیینی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همزمان با ششمین روز دهه فجر، در آیین افتتاح این پروژه‌ها افزود: در دهه فجر پارسال در استان فارس ۷۲۹ پروژه با اعتباری افزون بر ۶هزار و ۶۰۰میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که این تعداد در دهه فجر امسال به ۱۴۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷هزار و ۱۰۰میلیارد تومان 
رسیده است.
اسماعیل محبی پور افزود: بیشترین پروژه‌های دهه فجر امسال به ترتیب مربوط به شهرستان‌های شیراز، لارستان، داراب، رستم، فسا و مرودشت است.
وی ادامه داد: همچنین در بین دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های خدمات‌رسان نیز بنیاد مسکن، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، کمیته امداد، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی فارس بیشترین پروژه‌ها را به خود اختصاص 
داده اند.
او اظهار داشت: از این میان ۵۶۰ پروژه مربوط به حوزه عمران شهری و روستایی، افزون بر ۱۵۰ پروژه مربوط به حوزه مسکن شهری و روستایی، ۱۵۰ پروژه مربوط به حوزه عمرانی و زیربنایی، ۱۳۷ پروژه طرح‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی، ۱۳۳ پروژه امور آب آشامیدنی، ۹۲ پروژه در حوزه راه و ۸۳ پروژه مربوط به بخش آموزشی و فرهنگی است.
در سفر معاون سیاسی استانداری فارس به شهرستان کوه‌چنار، ۲ واحد گلخانه بزرگ مقیاس و کوچک مقیاس در نودان و تل کوشک، ساختمان اداری شرکت تعاونی عشایری شهر قائمیه، مدرسه شهید شهباز رزمجویی مظفرآباد، واحد تولیدی گاز فندک شهرک صنعتی کوه‌چنار و پارک جامع شهر قائمیه افتتاح شد.
همچنین در این سفر کلنگ ساخت سالن ورزشی روستای رشن آباد به زمین زده شد. به گفته مسئولان، در دهه فجر در شهرستان کوه چنار ۴۰ پروژه عمرانی به ارزش بیش از ۸۰۰میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسیده یا می‌رسد.
معاون استاندار فارس همچنین به اتفاق فرماندار شهرستان با خانواده‌های شهید غلامی، شهید امینی، شهید غفوری‌فرد و شهید رئیسی دیدار نمود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی