[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

کمپ نوروزی تجهیز می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام الدین اسدزاده شهردار منطقه به همراه معاون عمرانی و خدمات شهری منطقه از چند طرح عمرانی و خدمات شهری فعال در منطقه چهار بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفته و بر تسریع در اجرای این طرح‌ها تأکید کردند.
بر اساس این گزارش، شهردار منطقه چهار شیراز در ابتدا از اجرای طرح مخزن آب و زمین والیبال ساحلی در حال ساخت در باغ جنت بازدید کرد. عملیات احداث مخازن بتن جهت آبیاری فضای سبز منطقه به مبلغ قرارداد ۲۵میلیارد ریال در دست اجراست.
زمین والیبال ساحلی نیز شامل فنس‌گذاری محوطه دور با فونداسیون و آرماتوربندی و اعتباری بیش از 20میلیارد ریال و هدف ایجاد نشاط و روحیه ورزشی بین جوانان در جهت تشویق جوانان به ورزش در باغ جنت در دست ساخت است.
پیاده‌روسازی در خیابان شهید آقایی که به مساحت حدود شش‌هزار مترمربع با اعتبار ۳۰میلیارد ریال در دست اجراست، از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید حسام‌الدین اسدزاده شهردار منطقه چهار شیراز 
قرار گرفت.
شهردار منطقه همچنین از پیاده‌راه مهندسین در ضلع غربی که با اعتبار سه‌میلیارد تومان و در عرض چهار متر در حال اجراست، بازدید و دستور لازم جهت تسریع در اجرای این طرح را صادر کرد.
شهردار منطقه چهار شیراز از دیگر برنامه‌های در دست اجرا را انجام طرح آرام سازی معابر سواره‌رو با مبلغ قرارداد شش‌میلیارد ریال جهت اجرا در بلوار میثم، اجرای طرح هندسی و تثبیت طرح‌های اجراشده با اعتبار ۶میلیارد ریال در خیابان‌های ۱۸ سفیر بلوار باهنر جنوبی و سطح منطقه چهار عنوان کرد.
اجرای طرح بهسازی و مرمت و موزائیک فرش منطقه نیز با برآورد هشت‌میلیارد ریال در معابر گلچین غربی، باهنر جنوبی و مطهری در حال اجراست. بازدید از کمپ اسکان مسافران نوروزی که در آن محل عملیات ساخت سرویس بهداشتی و حمام در حال انجام است و قبل از سال نو به اتمام می‌رسد نیز از دیگر برنامه‌های بازدید شهردار منطقه چهار بود. وی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهردار منطقه چهار به خدمت رسانی شهرداری به شهروندان ساکن در این منطقه در روزهای بارانی شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مناطقی که همواره در بارندگی با آب‌گرفتگی مواجه بودیم، بلوار صلح بود که توسط عوامل معاونت خدمات شهری منطقه رفع شده است. وی بیان کرد: تاکنون در ۱۱ نقطه از نقاط بحرانی که قبلاً آب‌گرفتگی داشت، ترمیم و اصلاح موردنیاز انجام شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی