[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

دشمن به‌دنبال عملیات روانی است ، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از ما عصبانی است و می‌خواهد تمام موفقیت‌های نظام را ناچیز جلوه دهد و با جوسازی، عملیات روانی و رسانه ای آن نواقصی که در همه کشورها هست و البته بخشی از آن توسط خودشان ایجاد شده را بزرگ‌نمایی کند. به گزارش ایرنا، اسماعیل محبی پور در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان کازرون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: هر زمان که دیدید دشمن سلاح خود را بیشتر به سمت ما نشانه رفته، بدانید که ما در نقطه موفقیت قرار گرفته ایم.
او ادامه داد: از آنجا که آینده جهان به علم هسته ای وابسته است، دشمن به دنبال این است که این علم را نه در بعد نظامی که بر ما حرام شده و کسی اجازه تحقیق در مورد آن را ندارد، بلکه در صنعت، پزشکی، کشاورزی و حتی علوم ساختمان که به انرژی هسته ای وابسته است را از ما دریغ کنند. وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان کازرون گفت: مردم شهیدپرور این شهرستان نه از دیروز بلکه از سال‌های دور برای برافراشته شدن پرچم اسلام و برای سرفرازی کشورشان مجاهدت کردند و در مقابل استعمارگر پیر انگلیس ایستادند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: زمانی که صدای رسای امام راحل(ره) رسید، مردم آن صدا را نه در آستانه پیروزی، بلکه در نخستین سال‌های مبارزه شنیدند و قیام کردند و مبارزان کازرونی نیز کاری کردند کارستان و نام کازرون در تاریخ ماندگار شد.
محبی پور اظهار داشت: ثمره خون‌های به زمین ریخته شهدا در دفاع از آرمان‌ها، وطن و اسلام عزیز امروز این است که ما در کمال امنیت در کنار هم می‌نشینیم و ذکر خدا را بر زبان جاری می‌کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی