[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

کلاهبرداری به بهانه فروش وسایل کشاورزی ، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس فتا استان گفت: فردی که با درج آگهی فروش وسایل کشاورزی در یکی از سایت‌های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری از شهروندان شیرازی کرده بود، شناسایی شد. سرهنگ «امیرحسین سلیمانی» در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی از طریق خرید وسایل کشاورزی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های آگهی محور، با یک آگهی تحت عنوان «فروش وسایل کشاورزی» برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ 700میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت از او درخواست نموده و پس از دریافت وجه، دیگر جواب‌گوی پیام‌ها و تماس‌های تلفنی وی نبوده است.
این مقام سایبری گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از استان‌های کشور شناسایی و دستگیر کنند. رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم با همین شگرد از 8 نفر دیگر مبلغ 3میلیارد و 500میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها به واسطه قیمت پایین را نخورند و خریدهای اینترنتی خود را از طریق سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی انجام دهند.
سرهنگ سلیمانی از هموطنان خواست: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی