[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نماینده مرودشت و پاسارگاد در مجلس: عفو زندانیان به تقویت اعتماد عمومی کمک خواهد کرد، روزنامه شیراز نوین

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تأکید کرد: قطعاً عفو عمومی زندانیان با موافقت مقام معظم رهبری به تقویت اعتماد عمومی و ترمیم گسل‌های موجود کمک خواهد کرد.
جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عفو عمومی زندانیان از سوی مقام معظم رهبری و تأثیر این اقدام بر ترمیم گسل‌های اجتماعی ایجاد شده، بیان کرد: این گام یک اقدام کریمانه و حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب بود و سبب شد تا خیلی از نیرنگ‌هایی که دشمنان آماده کرده بودند، با این اقدام از بین برود. ذکر این نکته ضروری است که قرار است نزدیک به ۱۰۰هزار نفر با این عفو عمومی آزاد شوند. خیلی‌ها این عفو را صرفاً به بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر بسط دادند؛ در حالی که اینگونه نیست و زندانیان دیگر را نیز در بر می‌گیرد.
وی در ادامه اظهار کرد: ما از ته دل باید خدا را شاکر باشیم که چنین رهبر حکیمی داریم. رهبر معظم انقلاب در یک اقدام حکیمانه و پدرانه در شرایطی که کشور به ثبات رسیده و در قدرت است، دست عفو بر سر تمام کسانی که بدترین فحاشی‌ها را به ایشان داشتند، ‌کشیدند. قطعاً این اقدام به تقویت اعتماد عمومی و ترمیم گسل‌های موجود کمک خواهد کرد.
نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما دقیقاً نقطه مقابل کشورهایی که ادعای دمکراسی داشته اما در عمل جور دیگر رفتار می‌کنند، گام برداشته ایم. بنده این موضوع را با کودتایی که در ترکیه اتفاق افتاد مقایسه می‌کنم. به دنبال این کودتا نزدیک به ۸۰هزار نفر در ترکیه یا بازداشت شدند یا از کار بیکار شدند. هنوز که هنوز است، اگر ارتباطی بین افراد و کودتاگران کشف شود، با آنها برخورد خشنی می‌شود. در حالی که در کشور ما دقیقاً نقطه مقابل این رفتار صورت گرفت و قطعاً این عفو عمومی به افزایش اعتماد عمومی کمک 
خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی