[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

زندانیان جرائم غیرعمد در انتظار مساعدت خیران ، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌کل دادگستری استان فارس:
زندانیان جرائم غیرعمد
در انتظار مساعدت خیران 

رئیس کل دادگستری استان فارس، گلریزان را فرصتی برای تزکیه و شکرگزاری از نعمات خواند و اظهار امیدواری کرد که با همت خیران شهرستان پاسارگاد ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد این شهرستان از جمله دو تن از بانوان زندانی از زندان رهایی یابند.
حجت الاسلام سید کاظم موسوی روز سه شنبه در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب با بیان اینکه قضات دادگستری استان در چهارچوب قوانین و مقررات تلاش کرده اند تا زمینه آزادی و رهایی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند، گفت: آنچه ناجی ما خواهد شد، همین نیّات خیرخواهانه و اقدامات 
نوع‌دوستانه است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان این مطلب که میزان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد پاسارگاد ۳۵میلیارد ریال است، گفت: در صورت جمع آوری شدن نیمی از این مبلغ در این گلریزان با کمک سایر نهاد‌های حمایتی و کمک‌های دستگاه قضایی زمینه آزادی همه زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان فراهم خواهد شد.
حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع احیای دادسرا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شده است و امیدواریم به زودی با اصلاح تشکیلات قضایی در این شهرستان شاهد احیای مجدد دادسرا در پاسارگاد باشیم.
این مقام قضایی استان فارس تصریح کرد: نتیجه نهایی اجرای دقیق سند تحول قضایی رضایتمندی عمومی است و ما تلاش کرده ایم تا با اجرای دقیق تکالیف قانونی خود ضمن ارتقای جایگاه دادگستری استان در کشور، این امر مهم را محقق کنیم.
رئیس کل دادگستری استان فارس در این سفر یک روزه به شمال استان فارس ضمن دیدار از دادگستری پاسارگاد و بررسی تقاضای تعدادی از مراجعان، از شوراهای حل اختلاف این شهرستان نیز بازدید کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی